Hele leuke tip! Misschien dat we na de schoolvakantie ook eens op een doordeweeksedag er naar toe rijden.
De foto's van de D'90s zijn echt schitterend geworden...
J
IJssculpturenfestival in Zwolle (tot 1 maart 2009)
- Jolanda
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: IJssculpturenfestival in Zwolle (tot 1 februari 2009)
click voor mijn foto's op flickr.
- Ralph
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ga er ook eens één deze weken er kijken, lijkt me leuk!
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Jolanda, ik heb op Flickr nog even gereageerd op je vraag.Jolanda schreef:Hele leuke tip! Misschien dat we na de schoolvakantie ook eens op een doordeweeksedag er naar toe rijden.
De foto's van de D'90s zijn echt schitterend geworden...
J
Maar ik geef hier ook maar even antwoord.
Als je Elyne meeneemt, pak haar dan goed in

Uiteraard stafief mee want je bent toch eventje bezig om je te prepareren voor een foto... enneh heel veel succes....

Groetjes Eelco & Monique
http://500px.com/EelcoVandeKamp
VERLENGING
Het was in het nieuws van RTV Oost en het staat op de site van het IJssculpturenfestival:
"Vanwege de enorm grote belangstelling en de perfecte staat van de ijssculpturen, hebben we in overleg met de gemeente Zwolle besloten het IJssculpturen Festival te verlengen tot en met zondag 1 maart."
Het was in het nieuws van RTV Oost en het staat op de site van het IJssculpturenfestival:
"Vanwege de enorm grote belangstelling en de perfecte staat van de ijssculpturen, hebben we in overleg met de gemeente Zwolle besloten het IJssculpturen Festival te verlengen tot en met zondag 1 maart."
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: IJssculpturenfestival in Zwolle (tot 1 maart 2009)
Dan pas ik de titel even aan; anders gooi ik 'm wellicht te snel op slot...Veganpix schreef:VERLENGING