1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Wist ik echt niet hoor........kon het door de begroeiing niet lezen

Je hebt helemaal gelijk, even te enthousiast willen plaatsen, is aangepast...Gabees schreef:Ook weer zo'n mooie lokatie!
Waarom zijn de eerste 3 foto's zo blauw?
Foto 10 is mijn favoriet.
Wasn't meDoorD8(0) schreef:Weer erg mooie foto's en locatie..
Voor mij 2 en 10 bovenaan.
Die telefoon in 4 heeft wel een erg verse breuk...![]()
Klopt, dit gedeelte wat leeg staat is geheel afgezet en gesloten, de bedrijfjes die je bedoeld zitten aan de straatzijde bij het spoor. Het is alleen wel oppassen voor een motorclub die trikes verhuurd, die zitten wel midden op het terrein...BlaBla schreef:Op dat terrein zitten toch ook nu nog een paar actieve bedrijfjes?
Heb je d'er één toegevoegd? Ik vind dan nummer 11 het mooist en de kleuren van 2,3 en 4 zijn nu stukken beter (wat mij betreft!)Werner schreef:Je hebt helemaal gelijk, even te enthousiast willen plaatsen, is aangepast...Gabees schreef:Ook weer zo'n mooie lokatie!
Waarom zijn de eerste 3 foto's zo blauw?
Foto 10 is mijn favoriet.
Het is wel offtopic maar goed... Omdat NH3 een kookpunt heeft rond de -33 gr Celcius is er altijd een druk te meten. Bij verdere opwarming gaat de druk dus verder omhoog, vandaar dat deze waarden hand in hand gaan op één schaalverdeling.V70ORD5 schreef:Vanuit process technisch oogpunt heb ik een vraagje aan de kenners
Foto 6.
Wat is dat voor ...meter?
Druk (Bar) Temperatuur ( °C)en Amoniak (NH3)
Er staat ook Grenco op.
Geeft dit ding een directe relatie aan tussen druk en temperatuur van je Amoniak als koelmedium???