stof&statief

Discussies over statieven
Plaats reactie
k.hendrik

stof&statief

Bericht door k.hendrik » di feb 20 2007 8:02 pm

Sinds mrt.2006 in bezit van D200: 4 lenzen dus regelmatig wisselen. Stof ? ik zien geen stof ! Q-ball blaas-dinges zo nu en dan, weg stof. De spetters die in de voorbeelden worden getoond zie je iig niet zo op je beeld. Voor wat drama in de doka later aangebracht ?
Hebben we ook nog een echte vraag ? ja; ik ben na alles te hebben gelezen over statieven er nog steeds niet uit. Met de D200 en 80-200 AF ED een behoorlijk gewicht; wat te kiezen ? pecunia is gelimiteerd. Vaszlovsky in Groningen heeft een Chinese import(Gitzo lookalike) waar je je handen aan de bramen openhaalt. Is dat wat ?
ben ook op zoek naar een zonnekap voor de 80-200.
vrgr de lente komt eraan

evertfoto

Re: stof&statief

Bericht door evertfoto » di feb 20 2007 8:14 pm

k.hendrik schreef:Sinds mrt.2006 in bezit van D200: 4 lenzen dus regelmatig wisselen. Stof ? ik zien geen stof ! Q-ball blaas-dinges zo nu en dan, weg stof. De spetters die in de voorbeelden worden getoond zie je iig niet zo op je beeld. Voor wat drama in de doka later aangebracht ?
Hebben we ook nog een echte vraag ? ja; ik ben na alles te hebben gelezen over statieven er nog steeds niet uit. Met de D200 en 80-200 AF ED een behoorlijk gewicht; wat te kiezen ? pecunia is gelimiteerd. Vaszlovsky in Groningen heeft een Chinese import(Gitzo lookalike) waar je je handen aan de bramen openhaalt. Is dat wat ?
ben ook op zoek naar een zonnekap voor de 80-200.
vrgr de lente komt eraan
Als er bramen aan zitten, moet je er handschoenen bij vragen en een doosje pleisters. :)
Je hebt een prima camera en een mooie lens. Bespaar dan niet op een statief, maar ga voor een goede Manfrotto.
Waren in Houten, tijdens de fotobeurs voor niet al te veel geld te koop.

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » di feb 20 2007 8:17 pm

Ik heb inderdaad, ik geloof een Manfrotto 190 gezien. Maar kan die de bedoelde combinatie aan?

Groet, Cees :D
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Hub

Bericht door Hub » di feb 20 2007 8:59 pm

ben in het bezit van de,
manfrotto statief 055WNB
manfrotto kop 410, Jr.geared Head 410
manfrotto kop 454, Micro Sliding Plate (idiaal voor macro opnamen)

samen met de D200 + AF-S VR 70-200mm f2.8 G IF-ED of AF-S VR Micro-Nikkor 105mm f/2.8G IF-ED een idiale combinatie.

De AF-S VR 70-200mm f2.8 G IF-ED heeft wel zelf een aansluiting voor op het statief, zodat alles in ballans is.

Alles gekocht bij Camera-Express.

k.hendrik

Bericht door k.hendrik » di feb 20 2007 9:32 pm

dank, op een ander analoog forum werd ik uitgespogen omdat ze daar graag over stof spraken !
ik ga dit weekend naar k'nijn om eens wat te proberen.

Plaats reactie

Terug naar “Statieven”