Arnhem

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kostunrix

Arnhem

Bericht door Kostunrix » zo jan 18 2009 5:29 pm

Nou, laat ik hier maar eens beginnen (die andere rubriek klinkt wel erg streng).

Ben benieuwd of jullie suggesties voor verbetering hebben. Ik heb zelf zitten stoeien met de lucht. Die was inderdaad zo mooi oranje, maar heb hem iets opgepept. Wat mij zelf niet bevalt is de "waas" die over de Eusibius toren hangt. Heb in PhotoShop geen oplossing gevonden.

Afbeelding

iJoost

Re: Arnhem

Bericht door iJoost » zo jan 18 2009 5:51 pm

Zoiets misschien?

Afbeelding

Kostunrix

Bericht door Kostunrix » ma jan 19 2009 6:51 pm

Dank je wel ijoost.

Wat ik in jouw versie minder aansprekend vind is dat de hele foto nu een oranje gloed heeft.
En helaas blijft het waas voor de toren. Heeft iemand daar nog een suggestie voor ?

Frederix

Bericht door Frederix » ma jan 19 2009 6:53 pm

Kostunrix schreef:Nou, laat ik hier maar eens beginnen (die andere rubriek klinkt wel erg streng).

Ben benieuwd of jullie suggesties voor verbetering hebben. Ik heb zelf zitten stoeien met de lucht. Die was inderdaad zo mooi oranje, maar heb hem iets opgepept. Wat mij zelf niet bevalt is de "waas" die over de Eusibius toren hangt. Heb in PhotoShop geen oplossing gevonden.

Afbeelding
Waarom wil je in hemelsnaam de "waas" voor de Eusebiustoren weghalen? Het geeft juist lekker veel diepte in jouw foto. Zonder "waas" wordt de foto minder.

Mocht de waas jouw dwars zitten, gewoon op een heldere dag de foto overmaken . . . :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”