Ik denk dat je daar wel eens een goede slag mee kunt slaanOpgezetfan schreef: Ik ga jullie overtreffen met de kwaliteit die ik ga leverenMisschien start ik wel een productie op die ik via internet ga verkopen

Ik denk dat je daar wel eens een goede slag mee kunt slaanOpgezetfan schreef: Ik ga jullie overtreffen met de kwaliteit die ik ga leverenMisschien start ik wel een productie op die ik via internet ga verkopen
Yoyo wat wil je hiermee zeggen, beetje uitleg pleaseyoyo schreef:360Precision Adjuste
![]()
360Precision Absolute
BRON : http://www.360precision.com/360/360.cfm
Zoals je ziet zei ik niets. Ik plaats alleen een link in een topic. on-topic volgens mij.Opgezetfan schreef:Yoyo wat wil je hiermee zeggen, beetje uitleg please
Code: Selecteer alles
Eerst kijken wat de mogelijkheden zijn, dan kan je altijd nog "nee" zeggen.
ik begrijp nu wat je bedoeld Martin, vergeet mijn commentaar maarMalo1961 schreef:@ Brenzef, Ik torpedeer hier niets. Ik vind het persoonlijk een geweldig idee van Martijn. En ik hoop ook dat het een succes gaat worden. Maar je hebt het wel over een apparaat dat valt onder de categorie fijnmechanica met hele nauwe toleranties om soepel en nauwkeurig te kunnen werken. En zoiets kost tijd om te fabriceren. En dan is het toch niet gek als ik denk dat de door Martijn gehanteerde prijs aan de lage kant genoemd word?Maar goed, even goede vrienden hoor
![]()
Mvrgr,
Martin