Stadswandeling Delft [8-Februari-2009] Gaat door
- Gabees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Stadswandeling Delft [8-Februari-2009] UPDATE
Ik zie dit nu pas en had heel graag meegegaan maar de 8ste kan ik niet 

- Marc
- Forumlid
- Contacteer:
Als het mogelijk is wil ik ook nog mee.
Mits mogelijk voor mij een 'onder voorbehoud'
Laat het z.s.m definitief weten
Laat het z.s.m definitief weten
Lijkt me leuk. Hield het draadje al in de gaten maar wist nog niet zeker of het ging lukken.
Mocht er nog plek zijn dan wil ik onder voorbehoud mee op stap
Mocht er nog plek zijn dan wil ik onder voorbehoud mee op stap

- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
De lijst is groeiende........ maar er is altijd plaats
Dus als je mee kunt en wil graag een PB met de aanmelding en of je de lunch mee pakt...... :mrgreen:
Iedereen alvast bedankt voor de aanmelding.......indien het weer mee zit hebben we weer een leuke dag voor de boeg.
Groeten,
Mike
Dus als je mee kunt en wil graag een PB met de aanmelding en of je de lunch mee pakt...... :mrgreen:
Iedereen alvast bedankt voor de aanmelding.......indien het weer mee zit hebben we weer een leuke dag voor de boeg.
Groeten,
Mike
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik ben graag van de partij.
Je hebt PB.
Groet
Jaap
Je hebt PB.
Groet
Jaap
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
- mazinho
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Woont er iemand in de buurt van Julianadorp?
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, als het niet ok is dan mag het naar de coffeecorner.
8 Februari loop ik mee in Delft en ik ben benieuwd of iemand van de deelnemers in de buurt van Julianadorp woont en mij een plezier zou kunnen doen. Stuur me even een berichtje dan leg ik uit waar het om gaat.
Niels
8 Februari loop ik mee in Delft en ik ben benieuwd of iemand van de deelnemers in de buurt van Julianadorp woont en mij een plezier zou kunnen doen. Stuur me even een berichtje dan leg ik uit waar het om gaat.
Niels
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik had het net met mijn studievriend Perry van me uit Delft (ik heb er heel wat jaren rondgelopen) over dit uitje. Het lijkt me wel leuk als hij het ook eens ervaart hoe gezellig en leerzaam het is om zo'n wandeling te doen. Hij kent Delft erg goed, dus dat is een voordeel voor ons. Verder is hij heel aardig en zo.
Hij heeft ook een nadeel. Hij heeft ooit een verkeerde keuze gemaakt in z'n leven. Hij loopt met een C@n0n rond.
Hij zit ook in het D70 clubje dat ik met een aantal inmiddels ex-D70-eigenaren heb, dus hij is in de praktijk compatible.
Mag ie mee?
Hij heeft ook een nadeel. Hij heeft ooit een verkeerde keuze gemaakt in z'n leven. Hij loopt met een C@n0n rond.

Hij zit ook in het D70 clubje dat ik met een aantal inmiddels ex-D70-eigenaren heb, dus hij is in de praktijk compatible.
Mag ie mee?

- hans1956
- Regiocoördinator
Van mij wel hoor!!!!!Patrick schreef:Ik had het net met mijn studievriend Perry van me uit Delft (ik heb er heel wat jaren rondgelopen) over dit uitje. Het lijkt me wel leuk als hij het ook eens ervaart hoe gezellig en leerzaam het is om zo'n wandeling te doen. Hij kent Delft erg goed, dus dat is een voordeel voor ons. Verder is hij heel aardig en zo.
Hij heeft ook een nadeel. Hij heeft ooit een verkeerde keuze gemaakt in z'n leven. Hij loopt met een C@n0n rond.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ie mee?

- MartijnM
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Iedereen verdient een tweede kans in het leven, toch?Patrick schreef:Hij heeft ook een nadeel. Hij heeft ooit een verkeerde keuze gemaakt in z'n leven. Hij loopt met een C@n0n rond.![]()
![]()
![]()
![]()

Mvg,
Martijn
Buy film, not megapixels...
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Contacteer:
Patrick schreef:Ik had het net met mijn studievriend Perry van me uit Delft (ik heb er heel wat jaren rondgelopen) over dit uitje. Het lijkt me wel leuk als hij het ook eens ervaart hoe gezellig en leerzaam het is om zo'n wandeling te doen. Hij kent Delft erg goed, dus dat is een voordeel voor ons. Verder is hij heel aardig en zo.
Hij heeft ook een nadeel. Hij heeft ooit een verkeerde keuze gemaakt in z'n leven. Hij loopt met een C@n0n rond.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ie mee?
Van mij wel Patrick.
Laat maar weten of hij met de lunch mee doet en zo..... :mrgreen:
Groeten,
Mike
- Hans Braakhuis
- Forumlid
- Contacteer:
Op zondag kun je gratis parkeren aan de Laan van Vollering, achter het NS station.
citaat uit: http://www.gemeentedelft.info/gvisapi/d ... r=/gvisapi
Ik heb besloten ook mee te gaan, inclusief lunch-faciliteiten
En mochten er meer activiteiten richting de 22e volgen... dan is het zeer waarschijnlijk dat ik mee ga, dan ontloop ik het lokale carnaval-geraas en mijn verjaardag. Twee vliegen in 1 klap.
Overigens, mocht iemand (max 3 personen in mijn 206-je) op de route mee willen carpoolen, dan kan dat (kosten parkeren etc. dan delen).
Globaal zal mijn route van Oost naar West gaan via de wegen A12 of A15 (dit maakt voor mij niet veel uit).

En mochten er meer activiteiten richting de 22e volgen... dan is het zeer waarschijnlijk dat ik mee ga, dan ontloop ik het lokale carnaval-geraas en mijn verjaardag. Twee vliegen in 1 klap.
Overigens, mocht iemand (max 3 personen in mijn 206-je) op de route mee willen carpoolen, dan kan dat (kosten parkeren etc. dan delen).
Globaal zal mijn route van Oost naar West gaan via de wegen A12 of A15 (dit maakt voor mij niet veel uit).
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Contacteer:
Hans Braakhuis schreef:Op zondag kun je gratis parkeren aan de Laan van Vollering, achter het NS station.
Dank je wel voor de tip Hans.....
- mazinho
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Over carpoolen gesproken - ik woon relatief dichtbij en vertrek vanuit Den Haag - ik kan 3 mensen meenemen, stuur maar een PB als je interesse hebt.