Een héle vriendelijke stier.
Een héle vriendelijke stier.
Ik kwam deze foto nog tegen in m'n archief. Ik was toen in Oostenrijk op vakantie in Schruns. Vond het een hele lieve stier en heb hem even op de gevoelige chip vast gelegd.

- Melliw
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Een héle vriendelijke stier.
Het is een koe, een vrouwtje rund zeg maar...
gr. Melliw
gr. Melliw
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Koe, rund, volgens mij moet je dat met een knipoog bekijken
Michael

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
- Melliw
- Clublid
- Contacteer:
Ik bekeek het met een knipoog en zij knipoogde terugnoogle schreef:Koe, rund, volgens mij moet je dat met een knipoog bekijken![]()
Michael

gr. Melliw
Neuspiercing wordt ook steeds modieuzer onder koeien, zie ik....
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
En die ring met stekels door zijn neus is omdat de boef melk steelt bij een andere koe. Vindt de boer niet leuk als de uier al leeg is als hij wil melken.
Ciska schreef:Ik kwam deze foto nog tegen in m'n archief. Ik was toen in Oostenrijk op vakantie in Schruns. Vond het een hele lieve stier en heb hem even op de gevoelige chip vast gelegd.
@Ciska: Wetenschappelijke vraag: als je met je auto net zo snel als het licht kon gaan en je doet de lampen aan... waar blijft het licht dan?
Een vraag die niet zo moeilijk is om te beantwoorden. Ook in dit geval verlaat het licht de auto met de lichtsnelheid. Alleen het licht staat relatief gezien stil. Volgens Einstein dus!
Er is echter sprake van een bijkomend probleem, zelf kom je hiermee in een andere tijdzone terecht.
Het kan zomaar zijn dat je met auto en al in de middeleeuwen opduikt. Ik neem aan dat dit niet je bedoeling is.
Die foto van die koe is prachtig. Ik zie dat je ook iets met koeien hebt, daarom een foto van mij van nog z’n prachtig exemplaar.

Alleen ik kreeg geen knipoog van hem.

- Werner
- Forumlid
- Contacteer:
Boe 

http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Doe ik er ook maar een koe bij:

:mrgreen: :mrgreen:

- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Melliw schreef:Het is een koe, een vrouwtje rund zeg maar...
gr. Melliw
Nou ben ik wel heel erg benieuwd hoe jij kan zien dat het een koe is, je ziet toch geen geslachtskenmerk.

Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- Melliw
- Clublid
- Contacteer:
Ervaring, jij ziet bij een mens toch ook aan het hoofd of het en mannetje of een vrouwtje is? Ik ben behoren op een boerderij en heb enkele jaren mogen leven tussen deze dieren. trouwens de onderbuik zo naar beneden moeten lopen als het dier wel mannelijk is.gongon schreef:Melliw schreef:Het is een koe, een vrouwtje rund zeg maar...
gr. Melliw
Nou ben ik wel heel erg benieuwd hoe jij kan zien dat het een koe is, je ziet toch geen geslachtskenmerk.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Melliw schreef:Ervaring, jij ziet bij een mens toch ook aan het hoofd of het en mannetje of een vrouwtje is? Ik ben behoren op een boerderij en heb enkele jaren mogen leven tussen deze dieren. trouwens de onderbuik zo naar beneden moeten lopen als het dier wel mannelijk is.gongon schreef:Melliw schreef:Het is een koe, een vrouwtje rund zeg maar...
gr. Melliw
Nou bij mensen vind ik het af en toe ook moeilijk om te zien hoor, er woont bij mij op de galerij al een paar maanden een jongetje, tenminste ik dacht dat het een jongetje was en van de week zag ik hem (of haar) weer en toen leek hij/zij op een meisje had ineens lang haar en een diadeem in zijn/haar haar. En een hoop mensen hier denken dat het een jongetje is, maar nu ga ik toch twijfelen.
Groetjes Gonnie.
Met kalf!hans1956 schreef:Doe ik er ook maar een koe bij: