Foto 1
Amersfoort (NL), gitaarwinkel aan de Leusderweg, hoek Frans Halsstraat.
De lichte stippen in het beeld is geen stof, maar vuil op de etalageruit.

Dat kan. Ik fiets regelmatig bij deze zaak langs en juist het contrast tussen die wirwar van gitaren en die ene neon-gitaar sprak mij erg aan. Ik heb dat in beeld willen brengen. Op zich geeft dit weer wat ik wilde.Brenzef schreef:Sorry, maar ik kan er niet meer in zien als een snapshot.
Thanks. Het plafond is enerzijds inderdaad lichter dan ik had voorzien. Anderzijds vind ik het ook niet zo storend dat ik het van mijzelf moest aanpassen.mikemix schreef:Fred, ik vind hem gaaf.
Enige storende factor is denk ik het plafond.
Ik wil er eigenlijk niets bijzonders mee laten zien, alleen dat dit beeld mij wél boeit.the collector schreef:Mij kan de foto niet echt boeien.
Ik zou niet weten wat je met deze foto zou willen tonen.
Met dit standpunt komt de wirwar van gitaren mooi in beeld, elk ander standpunt is dit minder. Het is van belang om de wirwar op de achtergrond goed als zodanig in beeld te krijgen, maar de neon-gitaar juist zo goed mogelijk op de voorgrond. Dit heb ik als het beste standpunt ingeschat. Je ziet het contrast tussen de wirwar van gitaren en de neon-gitaar hier toch het beste uit de verf komen.wim schreef:Leuk verschillende reacties.![]()
Smaak? Fototechnisch?
Ik vind het wel wat, als gitaarspeler ben ik ook misschien wel meer enthousiast als een ander.
Wat ik zie is de lichtreclame in de vorm van een gitaar en dan de rommelige indruk van de ten toon gestelde gitaren.
Een beetje storig van het plafond, ja misschien wel, maar aan de andere kant zie je de belichting die de gitaren in het zonnetje moeten zetten.
Smaak ja dus.
Scherpte, compositie, ik weet niet of er een beter standpunt was in te nemen, op deze pic afgaand, hmm zou misschien wel beter of anders kunnen.
Had ik dit gezien? Had ik dit gedaan? Misschien wel als gitaarliefhebber wel. Net mijn gitaar weer laten herstellen, 3 februari mogen de pinnen uit mijn gebroken hand en dan kan ik weer. Dus dit blijft vot mij een foto die de moeite waard is.
Het is maar hoe je kijken wil.
Sorry vooer detypefouten, met 1 hand gaat minder goed.
Hoi Brenzef,Brenzef schreef:Fred,
Misschien denk ik teveel in de richting dat je een foto plaats om er qua techniek en beeld commentaar op wilt krijgen.
Zo is het ook prima natuurlijk....