Klik voor meer info, groter en zo.
Ruudje schreef:Ik zie mooie foto`s voorbij komen! Back to the future![]()
@ chip54
jammer dat bij foto 1 de koplampkes er niet opstaan..
gr R
Marco, ik weet niet of je mijn foto's bedoelde maar heb je kritiek ter harte genomen en men foto's nog eens goed bekeken en kan alleen maar vaststellen dat je gelijk had.Marco Handgraaf schreef:Mooie platen mensen, duidelijk een leuke dag geweest.
Ik zie kunstwerken van een aantal full-framers met bijbehorende ruiskwaliteiten !
Enig puntje van kritiek, kijk eens iets vaker naar de witbalans in de nabewerking, enkele foto's komen bij mij toch wel gelig over, wat de kleur van die mooie autolakken niet ten goede komt.
groet,
Marco
Dat ziet er inderdaad een stuk gelikter uitNikon Gino schreef:Marco, ik weet niet of je mijn foto's bedoelde maar heb je kritiek ter harte genomen en men foto's nog eens goed bekeken en kan alleen maar vaststellen dat je gelijk had.Marco Handgraaf schreef:Mooie platen mensen, duidelijk een leuke dag geweest.
Ik zie kunstwerken van een aantal full-framers met bijbehorende ruiskwaliteiten !
Enig puntje van kritiek, kijk eens iets vaker naar de witbalans in de nabewerking, enkele foto's komen bij mij toch wel gelig over, wat de kleur van die mooie autolakken niet ten goede komt.
groet,
Marco
Heb inmiddels een poging ondernomen om de witbalans van de foto's correct bij te stellen en heb men foto's vervangen voor de nieuw bij gewerkte, ben benieuwd wat je er nu van vind.
Nog bedankt voor de hint in ieder geval.
Groeten, Gino
Jay schreef:Erg mooie foto's zie ik voorbij schieten!
Ben 'onofficieel' sinds vandaag ook een clublid (contributie is vandaag via digitale snelweg verzonden)
en hoop binnenkort ook van de partij te kunnen zijn met al die leuke uitjes om zelf ook wat mooie plaatjes te schieten en tentoon te kunnen stellen