Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat poste op dit forum, Ik ben zaterdag een dagje op urbex pad geweest in België dit was ongeveer het ruseltaat van de eerste locatie
1

2

3

4

5

6

7

8

Edit Mike-Nikon......Heb ze genummerd voor je.
Ik zou eigenlijk willen zeggen: GELUKKIG!Sterkebak schreef:Ik heb op die locatie ongeveer 200 foto's geschoten, maar het flickr upload limiet maakt het een beetje onmogelijk om alles in een keer online te zetten. Mischien toch tijd voor een pro account.
Hahaha, zegt hij met zijn 3962 foto's online....Patrick schreef:
Je moet niet eens willen dat je alles op het net gooit. Eerst selecteren, en als je 1 in 10 foto's overhoudt doe je het waarschijnlijk nog ruim...
Sterkebak schreef:De eigenaar (welke ook op de fotos staat) woont in het huis ernaast. Het is niet de meest makkelijke locatie op binnen te komen, maar ja dan heb je ook wat.
Het is eigenlijk best wel griezelig om te zien wat er nog allemaal in dat huis is, van een kinderwagen tot drie bedden. puzzels, kranten enz enz.
Zal wel een stomme vraag zijn maar wat word bedoeld met de fotos mogen wel wat groter? Volgens mijn verkleind flickr ze automatisch :S