Fotoshoot Zeeland
- Theo van der Heijden
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Fotoshoot Zeeland
***** AANGEPAST***
Ik heb de Poll even weggehaald.
Wat ik eerder schreef, er is behoefte aan een fotoshoot in Middelburg dus dat gaat sowieso door.
Suggesties voor datum volgt
Al wat langer loop ik met de gedachte een fotoshoot in Middelburg te organiseren, een prachtige stad maar voor de meeste niet dicht bij huis.
Vandaar een poll opgezet om te zien of er belangstelling bestaat voor een meerdaagse fotoshoot in Zeeland.
Te denken valt aan het maken van foto’s in Middelburg, Veere, Goes en/of Zierikzee of zelfs een toer op Zeeuws Vlaanderen.
Dat is allemaal niet op 1 dag te doen en daarom het idee van een meerdaagse. Dat betekent dat er overnacht moet worden en dat houdt ook in dat er een kostenplaatje aan zit.
Als we niet in het hoogseizoen gaan zou een boeking bij Roompot vakanties een mogelijkheid zijn. We huren een of meerdere huizen waar meerdere personen in kunnen overnachten waarbij men met tweeen op een kamer ligt en zelf voor ontbijt en/of diner zorgt. In dat soort vakantieparken is de accomodatie ruimschoots voldoende.
Een huis op vakantiepark De Banjaard kost in het weekend van 17 april 650 euro incl. schoonmaakkosten. Dat is bij een bezetting met 8 personen 85 euro per persoon. Je huurt van vrijdag 15.00 uur tot maandagochtend 10.00 uur.
Hoe zou zo’n weekend er dan uit kunnen zien.
Vrijdagmiddag aankomst in De Banjaard met een fotoshoot in Veere
Zaterdag een toertocht op Zeeuws Vlaanderen en s’avonds een avondshoot in Goes of Middelburg.
Overdag is het druk in Middelburg en Goes vandaar de toertocht op zaterdag.
Zondag, hele dag en avond fotoshoot in Middelburg (en dan kom je nog tijd tekort !)
Maandagochtend voor de echte enthousiastelingen nog even naar Zierikzee.
Natuurlijk is het ook mogelijk om een overnachting te boeken in een hotel, daar heb ik nog niet naar gekeken. Dat ga ik doen op basis van de informatie die we uit deze Poll krijgen.
Als je niet geinteresseerd bent reageer dan niet op dit bericht, ben je wel geinteresseerd laat weten welke optie je voorkeur heeft en op basis van die informatie gaan we kijken of er een programma te maken is.
Verder zijn alle suggesties om van dit evenement een succes te maken welkom.
Er kan de komende 5 dagen gestemt worden daarna kijken we of er ook daadwerkelijk een programma uit kan rollen.
Ik ben benieuwd naar jullie reakties
Ik heb de Poll even weggehaald.
Wat ik eerder schreef, er is behoefte aan een fotoshoot in Middelburg dus dat gaat sowieso door.
Suggesties voor datum volgt
Al wat langer loop ik met de gedachte een fotoshoot in Middelburg te organiseren, een prachtige stad maar voor de meeste niet dicht bij huis.
Vandaar een poll opgezet om te zien of er belangstelling bestaat voor een meerdaagse fotoshoot in Zeeland.
Te denken valt aan het maken van foto’s in Middelburg, Veere, Goes en/of Zierikzee of zelfs een toer op Zeeuws Vlaanderen.
Dat is allemaal niet op 1 dag te doen en daarom het idee van een meerdaagse. Dat betekent dat er overnacht moet worden en dat houdt ook in dat er een kostenplaatje aan zit.
Als we niet in het hoogseizoen gaan zou een boeking bij Roompot vakanties een mogelijkheid zijn. We huren een of meerdere huizen waar meerdere personen in kunnen overnachten waarbij men met tweeen op een kamer ligt en zelf voor ontbijt en/of diner zorgt. In dat soort vakantieparken is de accomodatie ruimschoots voldoende.
Een huis op vakantiepark De Banjaard kost in het weekend van 17 april 650 euro incl. schoonmaakkosten. Dat is bij een bezetting met 8 personen 85 euro per persoon. Je huurt van vrijdag 15.00 uur tot maandagochtend 10.00 uur.
Hoe zou zo’n weekend er dan uit kunnen zien.
Vrijdagmiddag aankomst in De Banjaard met een fotoshoot in Veere
Zaterdag een toertocht op Zeeuws Vlaanderen en s’avonds een avondshoot in Goes of Middelburg.
Overdag is het druk in Middelburg en Goes vandaar de toertocht op zaterdag.
Zondag, hele dag en avond fotoshoot in Middelburg (en dan kom je nog tijd tekort !)
Maandagochtend voor de echte enthousiastelingen nog even naar Zierikzee.
Natuurlijk is het ook mogelijk om een overnachting te boeken in een hotel, daar heb ik nog niet naar gekeken. Dat ga ik doen op basis van de informatie die we uit deze Poll krijgen.
Als je niet geinteresseerd bent reageer dan niet op dit bericht, ben je wel geinteresseerd laat weten welke optie je voorkeur heeft en op basis van die informatie gaan we kijken of er een programma te maken is.
Verder zijn alle suggesties om van dit evenement een succes te maken welkom.
Er kan de komende 5 dagen gestemt worden daarna kijken we of er ook daadwerkelijk een programma uit kan rollen.
Ik ben benieuwd naar jullie reakties
Laatst gewijzigd door Theo van der Heijden op vr jan 30 2009 3:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo van der Heijden
Lid NCN
[flickr=http://www.flickr.com/photos/theo_vanderheijden/]
Lid NCN
[flickr=http://www.flickr.com/photos/theo_vanderheijden/]
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Re: Fotoshoot Zeeland
Hoi Theo,
Is een leuk idee. Ik heb voorlopig gestemd op de zondagshoot. Dit ivm thuis wonende honden die verzorging nodig hebben. Ik houd dit even in de gaten.
Is een leuk idee. Ik heb voorlopig gestemd op de zondagshoot. Dit ivm thuis wonende honden die verzorging nodig hebben. Ik houd dit even in de gaten.
Lijkt me wel wat. Mijn ouders hebben een huisje in Ouddorp dus als ik ga dan ben ik er waarschijnlijk het gehele weekend.
- hans1956
- Regiocoördinator
Met z'n alle in dat huisjeDennis71 schreef:Lijkt me wel wat. Mijn ouders hebben een huisje in Ouddorp dus als ik ga dan ben ik er waarschijnlijk het gehele weekend.

Ik hou het voorlopig even op de zondag Theo.
Leuk initiatief !
groet,
Marco
Leuk initiatief !
groet,
Marco
- Patrick
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Op zich een leuk idee. Ik kijk even hoe zich dit alles ontwikkelt.
Beetje weinig opties in je poll trouwens!

Beetje weinig opties in je poll trouwens!
Oef, €650,- Ik weet niet wat u daar voor over heeft? Maar kijk eens op, ook van Roompot, op camping Dishoek. Daar heeft men stacaravans die zeer gunstig in prijs liggen in het voorseizoen.
Met eigen caravan in voorseizoen € 13,50 per nacht op zwerfpas 5 personen.
Goed restaurantje.
Dishoek licht dicht tegen Vlissingen aan (boulevard) Middelburg en Veere ook dichtbij.
Beneden Goes, in de zak van Zuidbeveland vele ouderwetse dorpjes waar de tijd al vele
jaren stil staat.
This maar een tipje van Cnelis
Met eigen caravan in voorseizoen € 13,50 per nacht op zwerfpas 5 personen.
Goed restaurantje.
Dishoek licht dicht tegen Vlissingen aan (boulevard) Middelburg en Veere ook dichtbij.
Beneden Goes, in de zak van Zuidbeveland vele ouderwetse dorpjes waar de tijd al vele
jaren stil staat.
This maar een tipje van Cnelis
- reebruine ogen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
sluit mij hier bij aan....alhoewel een weekend ook wel erg leuk is, maar alleen als WE het geregeld krijgen.hans1956 schreef:Hoi Theo,
Groet, marielle
leer zien wat er wel goed is
en vooral:GENIET
Marielle
en vooral:GENIET
Marielle
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Prima idee, ik doe graag mee.
Prima idee, waarschijnlijk wordt het voor mij alleen de zondag.
Groeten Erik.
Groeten Erik.
- sb0864
- Forumlid
Ik woon in Zierikzee,
Ik wil graag meedoen, maar ik ben geen lid
of hoeft dat niet voor deze dag ?
Cheers Mathijs
Cheers Mathijs
Nikon D7000 + grip
NIKKOR AF-S DX 18-55 mm f/3.5 VR
NIKKOR AF-S DX 35 mm f/1.8 G
NIKKOR AF Micro 60mm f/2.8
Sigma 17-70 mm f/2.8-f/4.0 VR
Speedlight SB 700
Monfrotto statief
Falcon Eyes Camera Flitser Strobist Set FGAK-7
NIKKOR AF-S DX 18-55 mm f/3.5 VR
NIKKOR AF-S DX 35 mm f/1.8 G
NIKKOR AF Micro 60mm f/2.8
Sigma 17-70 mm f/2.8-f/4.0 VR
Speedlight SB 700
Monfrotto statief
Falcon Eyes Camera Flitser Strobist Set FGAK-7
- Cees
- Forumlid
Blijf het draadje met interesse volgen.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- Bea
- Forumlid
Lijkt me leuk maar hangt van de datum af. Ook of ik een heel weekend kan of niet want ook ik heb een hond(je)
- Patrick
- Clublid
- Contacteer:
Nee, het hoeft niet. Maar je wilt na afloop meer bijeenkomsten gaan bezoeken, dus kan je het lidmaatschap net zo goed direct nemen; dat wil je later toch!sb0864 schreef:Ik woon in Zierikzee,