Fotoshoot Zeeland
Re: Fotoshoot Zeeland
Ben ik zeker voor te porren, lijkt me stug dat ik niet van de partij ben. Goed idee Theo !
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Op zaterdag heb ik het altijd erg druk maar kan me later in de middag wel vrijmaken en aansluiten.
Voor de zondag is het geen probleem.
Dus stem wel voor heel het weekend en doe mee op de vrijdagavond, zaterdag laat in de middag en avond en heel de zondag.
Ik doe niet mee met de accommodatie en slaap gewoon thuis (is bij mij om de hoek)
Groeten, Gino
Voor de zondag is het geen probleem.
Dus stem wel voor heel het weekend en doe mee op de vrijdagavond, zaterdag laat in de middag en avond en heel de zondag.
Ik doe niet mee met de accommodatie en slaap gewoon thuis (is bij mij om de hoek)
Groeten, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
Ik zou belangstelling hebben voor een dagje in Middelburg, maar het is jammer dat je dit op een zondag wilt doen. (uitgestorven stad e.d.) Ik houd het in ieder geval in gedachten.
- sb0864
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Oke Patrick, ik zal erover nadenken.
Nikon D7000 + grip
NIKKOR AF-S DX 18-55 mm f/3.5 VR
NIKKOR AF-S DX 35 mm f/1.8 G
NIKKOR AF Micro 60mm f/2.8
Sigma 17-70 mm f/2.8-f/4.0 VR
Speedlight SB 700
Monfrotto statief
Falcon Eyes Camera Flitser Strobist Set FGAK-7
NIKKOR AF-S DX 18-55 mm f/3.5 VR
NIKKOR AF-S DX 35 mm f/1.8 G
NIKKOR AF Micro 60mm f/2.8
Sigma 17-70 mm f/2.8-f/4.0 VR
Speedlight SB 700
Monfrotto statief
Falcon Eyes Camera Flitser Strobist Set FGAK-7
- aquarius
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Hé Theo dat is ook toevallig. Annet en ik wilden dit jaar ook iets organiseren in Zeeland. Wij doen dus uiteraard mee. (Ik woon in Goes en Annet in Vlissingen) Mocht je hulp nodig hebben voor het organiseren, stuur gerust een PB`tje.
Groet,
Aquarius
Groet,
Aquarius
Het verschil tussen onkruid en een bloem is een oordeel.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
D3 D4S en nog wat materiaal voor mijn lensdoekjes.
- Pe2jca
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Leuk theo, ben in ieder geval van de partij het hele weekend als het door gaat,
zal het al zovast in mijn agenda zetten.
Groetjes jack janssen (PE2JCA)

zal het al zovast in mijn agenda zetten.
Groetjes jack janssen (PE2JCA)
- hans1956
- Regiocoördinator
Theo,
Misschien een idee om het te combineren. Je gaat gewoon met de weekendgroep en de mensen die zondags willen komen ontvang je gewoon in Middelburg. Leuk toch???
Misschien een idee om het te combineren. Je gaat gewoon met de weekendgroep en de mensen die zondags willen komen ontvang je gewoon in Middelburg. Leuk toch???
- Theo van der Heijden
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Oeps !!!
Dank allen voor jullie reakties.
Kort door de bocht, een fotoshoot in Middelburg moet er gewoon komen. Of 17 april handig gekozen is is nog maar de vraag, er is namelijk een Nikon Club Dag op 19 april !! en daar wil iedereen natuurlijk bij zijn.
Slordig maar ik heb niet naar de Clubagenda gekeken. Excuus.
Een eerste reaktie op de diverse opmerkingen.
Ik heb nog niet echt rondgekeken naar de logies mogelijkheden anders dan gekeken naar de prijs van een weekend in een van de Roompot parken.
Die 650 Euro is echt en inclusief schoonmaakkosten. Duur. Ja en er zijn ongetwijfeld andere oplossingen maar het heeft m.i. alleen zin om naar andere oplossingen te kijken als er ook daadwerkelijk geboekt kan worden !!! Beter een prijs genoemd waarvoor we het zeker voor elkaar krijgen dan later melden dat we ons vergist hebben in de hoogte van het bedrag. Vandaar.
De Banjaard kost 80 euro per persoon en daar is weinig aan te veranderen. En dan alleen nog in het weekend van 17 april. Op andere tijden en wellicht van toepassing gezien de NCN-agenda komt er 10 tot 20 euro per persoon bij afhankelijk van de datum. Veel later is wellicht minder interessant omdat er dan sprake is van hoogseizoen, meer mensen en ook meer mensen op straat en dus meer mensen op de foto... De Banjaard heeft meer dan voldoende huisjes om er zeker van te zijn dat een combinatie van huisjes het gewenste aantal deelnemers kan herbergen.
Wil je als groep bij elkaar blijven of kies je voor een aantal verschillende mogelijkheden om te slapen. Als iemand ergens anders goedkoper logies kan regelen, geen probleem. Komen er mensen met caravans, geen probleem. Omdat de lokatie voor de meesten niet in de buurt ligt heb ik de suggestie van een meerdaagse gedaan. Als het centraal geregeld moet worden kies je voor het gemak en dat is in dit geval niet de goedkoopste oplossing. T-Reizen is ook nog niet ingeschreven in de KvK en beoefent dit beroep als vrijwilliger
De hulp die aangeboden wordt zal zeker worden ingeroepen en ingezet om hier een succes van te maken.
Voor de volledigheid zal ik morgen een aantal telefoontjes plegen om te zien of er andere lokaties beschikbaar zijn en wat die te bieden hebben.
Gelet op de reakties tot nu toe ga ik er vooralsnog van uit dat er een 10-tal mensen opteren voor een weekend en er een combinatie zal komen met de groep die alleen op zondag naar Middelburg komt.
Voor mij is die mix vanzelfsprekend.
Hoe dan ook er komt een fotoshoot in Middelburg.
Wordt vervolgd.... en nogmaals alle suggesties en hulp zijn welkom
Groeten
Theo
Dank allen voor jullie reakties.
Kort door de bocht, een fotoshoot in Middelburg moet er gewoon komen. Of 17 april handig gekozen is is nog maar de vraag, er is namelijk een Nikon Club Dag op 19 april !! en daar wil iedereen natuurlijk bij zijn.
Slordig maar ik heb niet naar de Clubagenda gekeken. Excuus.
Een eerste reaktie op de diverse opmerkingen.
Ik heb nog niet echt rondgekeken naar de logies mogelijkheden anders dan gekeken naar de prijs van een weekend in een van de Roompot parken.
Die 650 Euro is echt en inclusief schoonmaakkosten. Duur. Ja en er zijn ongetwijfeld andere oplossingen maar het heeft m.i. alleen zin om naar andere oplossingen te kijken als er ook daadwerkelijk geboekt kan worden !!! Beter een prijs genoemd waarvoor we het zeker voor elkaar krijgen dan later melden dat we ons vergist hebben in de hoogte van het bedrag. Vandaar.
De Banjaard kost 80 euro per persoon en daar is weinig aan te veranderen. En dan alleen nog in het weekend van 17 april. Op andere tijden en wellicht van toepassing gezien de NCN-agenda komt er 10 tot 20 euro per persoon bij afhankelijk van de datum. Veel later is wellicht minder interessant omdat er dan sprake is van hoogseizoen, meer mensen en ook meer mensen op straat en dus meer mensen op de foto... De Banjaard heeft meer dan voldoende huisjes om er zeker van te zijn dat een combinatie van huisjes het gewenste aantal deelnemers kan herbergen.
Wil je als groep bij elkaar blijven of kies je voor een aantal verschillende mogelijkheden om te slapen. Als iemand ergens anders goedkoper logies kan regelen, geen probleem. Komen er mensen met caravans, geen probleem. Omdat de lokatie voor de meesten niet in de buurt ligt heb ik de suggestie van een meerdaagse gedaan. Als het centraal geregeld moet worden kies je voor het gemak en dat is in dit geval niet de goedkoopste oplossing. T-Reizen is ook nog niet ingeschreven in de KvK en beoefent dit beroep als vrijwilliger

De hulp die aangeboden wordt zal zeker worden ingeroepen en ingezet om hier een succes van te maken.
Voor de volledigheid zal ik morgen een aantal telefoontjes plegen om te zien of er andere lokaties beschikbaar zijn en wat die te bieden hebben.
Gelet op de reakties tot nu toe ga ik er vooralsnog van uit dat er een 10-tal mensen opteren voor een weekend en er een combinatie zal komen met de groep die alleen op zondag naar Middelburg komt.
Voor mij is die mix vanzelfsprekend.
Hoe dan ook er komt een fotoshoot in Middelburg.
Wordt vervolgd.... en nogmaals alle suggesties en hulp zijn welkom
Groeten
Theo
Theo van der Heijden
Lid NCN
[flickr=http://www.flickr.com/photos/theo_vanderheijden/]
Lid NCN
De clubdag is zaterdag 18 april Theo en inderdaad, dat gaat lelijk op elkaar inwerken.
Niet iedereen kan er een 100% Nikon weekend van maken.
groet,
Marco
Niet iedereen kan er een 100% Nikon weekend van maken.
groet,
Marco
- Theo van der Heijden
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Had ik ook bedacht dus de datum gaat schuiven.
Ik ga eerst nog wat huiswerk doen, slaaplokaties en bedragen en kom er dan op terug.
Voor alle zekerheid heb ik de verkeersborden alvast laten aanpassen.
Zeeland weet dat we er aan komen..

Ik ga eerst nog wat huiswerk doen, slaaplokaties en bedragen en kom er dan op terug.
Voor alle zekerheid heb ik de verkeersborden alvast laten aanpassen.
Zeeland weet dat we er aan komen..

Theo van der Heijden
Lid NCN
Lid NCN
- reebruine ogen
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Top en tof Theo. Je hebt het er maar druk mee.
Ik zag nu ook al een berichtje langskomen over de NIKONdag, op 18 april en niet op 19 april zoals eerder in de kalender stond.
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet.....dus we wachten met spanning af!
succes met de voorbereiding en Zeeland....NIKON komt eraan
Groet, marielle
Ik zag nu ook al een berichtje langskomen over de NIKONdag, op 18 april en niet op 19 april zoals eerder in de kalender stond.
Maar wat in het vat zit, verzuurt niet.....dus we wachten met spanning af!
succes met de voorbereiding en Zeeland....NIKON komt eraan
Groet, marielle
leer zien wat er wel goed is
en vooral:GENIET
Marielle
en vooral:GENIET
Marielle
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Contacteer:
Ik volg even...........kan gewoon op en neer rijden maar kies wel voor het weekend.
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Zeeland is zooo mooi!! Wat een leuk initiatief! Wij zijn ieder jaar te vinden in Zeeuws-vlaanderen..We hebben daar een sta caravan..En nee dat gaat niet lukken met zijn allen
Ik volg het draadje, wie weet als we daar zijn kan ik met het bootje en trein naar Middelburg komen!! Leuk dagje van maken!! Succes met het organiseren!!

- Arabia
- Forumlid
- Contacteer:
Deze topic heeft mijn interesse. Ik ga dan ook voor een heel weekend.
Groet'n
Lawrence
Groet'n
Lawrence
Woorden zeggen veel te vaak wat ik niet bedoel...
- The-Boss
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Voorlopig gestemd op de zondag, mogelijk dat mijn dochter mee gaat.
Pierre 8-)
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl
Nikon D300 | MBD10 | SB600 | DR6 | MC-36 | DI-GPS Pro | Nikkor 18-70 mm F/3.5-4.5G | 50 mm F/1.8D | 80-200 mm F/2.8D AF | Sigma 150 mm F/2.8 Macro |
Nikon Coolpix P330 | Samsung NX300M
http://www.pjgboone.nl , http://www.pboone.nl