Thomaskerk:

Air:

Adrift for days:

All we ever need:

Hoi MIesnert,miesnert schreef:Dit is mijn eerste keer dat ik met Fujifilm PRO 160s heb gefotografeerd. Ik vind het een prachtige film, de mooiste die ik tot nu toe ooit heb gebruikt. Ik vind de kleuren erg mooi en subtiel.
Thomaskerk:
Air:
Adrift for days:
All we ever need:
Dat is grappig dat je dat opmerkt. a) ik vind het ook geen bijzondere foto b) in mijn ervaring is het oordeel over eigen werk vaak afwijkend van wat anderen er van vinden. Je kunt je daar niets van aantrekken (eigen smaak etc.) maar wel iets om rekening mee te houden.miesnert schreef:Ik vind "Adrift for days" een van mijn beste ooit.
Hoi Miesnert,miesnert schreef:Ik zie geen blauwe waas moet ik zeggen, dit is precies waar ik al een tijd naar op zoek ben qua kleuren en belichting.
En wat vind je niet mooi aan de foto's? Ik vind "Adrift for days" een van mijn beste ooit.
Het door jou genoemde contrast spreekt voor mij niet uit de foto. Het viaduct is in mijn beleving helemaal niet duister en guur, juist heel helder. Net zo helder als het gebouw. Er spreekt wel een kille sfeer uit, dat wel. Maar ja, jij hebt iets in je hoofd gehad en alleen jij kan beoordelen of dit ook zo uit de verf komt.miesnert schreef:Ik vind het contrast tussen het moderne gebouw en de gure duistere brug heel mooi, ook vind ik de foto een heel mooie sfeer hebben, kil, koud bijna. Tevens vind ik de helderheid van de opname erg geslaagd.
Ik heb alle foto's tussen de 10 en 16 minuten belicht.
Niet echt (te bruinig), maar dat is denk ik niet zo belangrijk. Vind jij zelf deze opname beter of minder dan die van de originele posting?miesnert schreef:Dit is er ook nog een van de laatste tijd (van een andere film) in de achtertuin van mijn schoonvader:
Wood, Thornton England
![]()
Fujifilm PRO 800z
2 minuten belicht
Vind je deze mooier?