Shoot the cat

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Robertus

Shoot the cat

Bericht door Robertus » do jan 29 2009 5:54 pm

Hi

Ik wilde graag mijn onwillige kat eens mooi op de plaat vastleggen. Zwart-wit is mijn fav, dus.... graag reacties/feedback etc. :)

1
Afbeelding

2.
Afbeelding

MvG
Robert

Marco

Re: Shoot the cat

Bericht door Marco » do jan 29 2009 6:02 pm

Hallo Robert,

Welkom hier.

Ik zou nr. 2 weglaten of vervangen door een betere.
Onscherpte op het neusje en de ogen en die laatste zouden zeker scherp moeten zijn.

groet,
Marco

Ree
Forumlid
Forumlid

Bericht door Ree » do jan 29 2009 6:06 pm

Hoi even een aantal dingen die me opvallen aan je foto's:

foto 1 jammer dat het linkeroog van de kat zo donker is, is in ps makkelijk wat op te lichten

foto 2 mis ik scherpte, misschien zo bedoeld als expiriment maar mij kan het niet bekoren.

Over het algmeen vind ik een krappe uitsnede altijd wel mooi, alleen bij een kat horen wat mij betreft de oortjes erop, dat maakt een kattenkop zo karakteristiek voor mij.

Groeten Raymond
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

hans1956
Regiocoördinator
Regiocoördinator
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door hans1956 » do jan 29 2009 6:15 pm

Foto 2 is niet scherp. En de eerste foto vrij donker
Gr. Hans

Semi amateur met Mooie pro camera's, een Coolpix P7100 en een analoge F80 met mooi Nikon glaswerk! 

Facebook Flickr

Robertus

Bericht door Robertus » do jan 29 2009 6:18 pm

Hi

Dankje voor de reacties. :D Idd is 2 wat minder scherp. Tot mijn grote spijt zag ik, te laat, dat ik een te lange sluitertijd heb gebruikt. Een kat zit bijna nooit stil, (behalve als ie opgezet is) vandaar dus de onscherpte. Ik ga hem proberen scherper te shoppen. Over de compo was ik zelf wel tevereden.

MvG
Robert

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”