Clublid Werner stelde mij in de gelegenheid, om in alle rust en op alle plaatsen, plaatjes te schieten in de Pieterskerk in Leiden. Mocht bv ook in de Kerkmeesterskamer, daar heeft Werner een mooie serie geschoten zie
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 15#p215670 . Fotograferen in die kamer leerde mij dat ik nog veel moet leren. Met name met wat betreft belichten. Heb er erg veel plaatjes geschoten. Maar ook met nabewerken krijg ik niet de resultaten van bv Werner. Helaas. Heb daardoor nog wel meer respect gekregen voor hen die het wel kunnen. Overigens wel een heel erg mooie kamer! Was een zonnige dag deze winter. Veel grote ramen in de Kerk. Dat zorgt voor mooi licht op sommige onderwerpen. Maar ook voor veel schaduw. Ben niet geheel tevreden over de resultaten. Wel een mooi leerproces. Met dank aan Werner. Is overigens de eerste keer dat ik iemand van de divesre fora's en clubs waar ik verkeer in het echt heb ontmoet. IK ben een loner, was dus ook erg zenuwachtig, maar dat was niet nodig want Werner beet niet (LOL) gelukkig.
1. Voor het mooie licht op de ramen!

2. Hier zorgt licht en schaduw voor iets moois en sinisters

3. Diepte en licht

4. Van dit soort moois is er heel veel te zien!