Industriële stekjes Botlek/Maasvlakte.

Plaats hier tips over mooie locaties om te fotograferen.
Plaats reactie
Jay

Industriële stekjes Botlek/Maasvlakte.

Bericht door Jay » do jan 29 2009 5:04 pm

Morgen avond of zaterdagavond ben ik van plan om in de avonduurtjes op stap te gaan met mijn vriendin richting de Botlek/Maasvlakte om wat mooie industriële (nacht) plaatjes te kunnen schieten.

Nu was mijn vraag:
Zijn jullie bekend in deze omgeving? en hebben jullie wat mooie locaties om te tippen? (Toegankelijk met de auto of op redelijke loopafstand van parkeerplek)

Het word mijn eerste 'echte' avonduitstapje om te fotograferen dus vind het allemaal nog best wel spannend :)

Mak
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Industriële stekjes Botlek/Maasvlakte.

Bericht door Mak » do jan 29 2009 7:47 pm

Neem de Botlekweg, er is daar genoeg te zien. Hier en daar pak je een zijweg en dan is er weer genoeg te zien.

Heb je nog tijd over kun je doortuffen naar de Maasvlakte. Locaties te over, zou je niet 1,2,3 een tip kunnen geven. Alleen moeilijk toegankelijk, zou wel een tele meenemen.

Veel plezier en dik aankleden.

Vanaf de Botlekweg met de 70-200:

Afbeelding
Groeten Marcel

vrijbuiter

Bericht door vrijbuiter » vr jan 30 2009 8:38 pm

Dat terft. Heb net een aantal foto's onder het kopje presentatie geplaatst.
Er is heel veel te zien. En veel zijwegen in te slaan. op google maps kan je het gebied goed overzien en locaties plannen.
Als je over een navigatie beschikt is deze site reuse handig http://www.gpscoordinaten.nl/bepaal-gps-coordinaten.php je kan dan direct coördinaten overnemen.

Trek inderdaat wat warms aan en wens ik jullie veel succes.

Ruud_388
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Ruud_388 » vr jan 30 2009 9:09 pm

Ik heb deze er gemaakt, dit is ergens in de buurt van Happy Shrimp, aan het eind van de Maasvlakte

Afbeelding
Gr,
Ruud
----------
Mooie Nikon, Manfrotto, Sirui en ThinkTank spullen
http://www.flickr.com/photos/12614588@N03/" onclick="window.open(this.href);return false;

Jay

Bericht door Jay » vr jan 30 2009 10:17 pm

Ben vanavond even op stap geweest..
We zijn naar de landtong geweest bij rozenburg op de noordzeeweg.
Heb niet zoveel plaatjes kunnen schieten helaas. stond heel veel wind en het was ijskoud :( (handschoenen vergeten) Gelukkig wel een aantal gelukt die ik morgen wat zal bewerken en posten in de presentaties forum :)

Morgen avond wil ik weer op pad. zit te denken om op de maasvlakte weer te gaan kijken aan de kant van de EMO, Maersk en ECT Delta Terminal. Hoop dat ik dichtbij genoeg het water kan komen om wat moois te schieten.
Mocht dat niet lukken dan wil ik eventueel bij de ECT home terminal gaan kijken bij Pernis.

hvds
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door hvds » za jan 31 2009 10:47 am

Jay

als je naar de maasvlakte gaat volg Maasvlakte OlieTerminal (MOT) aan het einde kan je parkeren
stukje (200 m) verder lopen dan heb je prachtig zicht op AMPT / ECT deltaterminal

je kan dit ook bereiken via het uitzichtpunt op de nieuwe waterweg, dit is wel een onverharde weg maar goed te berijden.

voordat je de maasvlakte opgaat kan (voor de laatste brug) de Markweg op aan het einde (naast Eastman/Voridian chemicals) heb ook zicht op EMO en ECT delta.

door op de maasvlakte richtin EMO (erstoverslag ter rijden kan je de ertsbergen en ECT ook zien (vorig jaar tenminste)

gewoon even kijken op google maps werk ook goed

groet

henri
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.

in the race for quality there is no finish line!

Plaats reactie

Terug naar “Fotolocatie tips”