Mooie uitleg Sean, buiten het feit dat mijn voorkeur juist wel naar de 85/1.4 uitgaat boven de 85/1.8, zitten we op dezelfde golflengte.
Ik heb hier ook meermalen aangegeven niet altijd alleen van de specs. uit te gaan, een objectief moet ook goed "voelen" en "werken".
Je kan pas goed met een objectief werken als je weet waar zijn zwakte ligt.
Nikon D700, wat nu?
Re: Nikon D700, wat nu?
Ja, ik kan mij goed voorstellen dat je verknocht bent aan dat objectief. Behalve de goede optische kwaliteit, straalt het klasse uit, met al dat glas & die mooie degelijk aandoende hamerslag coating.
Ik heb die geleende 85 F/1.4D nog altijd in bezit en mag hem gebruiken zolang als ik wil. Mogelijk ga ik er nog eens mee aan de slag.
Off topic, topklasse materiaal & specificaties zeggen zeker niet alles, met primitieve middelen zijn interessante resultaten te bereiken.
Ik heb die geleende 85 F/1.4D nog altijd in bezit en mag hem gebruiken zolang als ik wil. Mogelijk ga ik er nog eens mee aan de slag.
Off topic, topklasse materiaal & specificaties zeggen zeker niet alles, met primitieve middelen zijn interessante resultaten te bereiken.
Laatst gewijzigd door sean op ma feb 02 2009 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Nikon D700, wat nu?
Prachtig werk en eigen stijl Sean, een plezier om naar te kijken.