Live histogramSPIKE schreef:Ik hoop voor Nikon dat ze ook met iets spectaculairs komen, echt iets waarvan je stil word.

Helemaal met je eens! Heb zelf 'n hekel aan onderschriften en daar waar mogelijk schakel ik 't moeten zien van andermans onderschriften dan ook uit. Zo compleet overbodig om met je hele hebben en houwen te koop te lopen. Alle, heb er geen probleem mee dat je dat kan opzoeken in iemands profiel wanneer je gericht op zoek bent naar de info waarmee ie 'n bepaalde foto heeft gemaakt, maar om daar nu elke reply mee geconfronteerd te moeten worden? Nee, dus!everkaik schreef:Niet voor niets laten een aantal mensen trots hun hele uitrusting zien als onderschrift. Behalve pochen, wat is het nut van die info?
Code: Selecteer alles
everkaik schreef:
Niet voor niets laten een aantal mensen trots hun hele uitrusting zien als onderschrift. Behalve pochen, wat is het nut van die info?
Helemaal met je eens! Heb zelf 'n hekel aan onderschriften en daar waar mogelijk schakel ik 't moeten zien van andermans onderschriften dan ook uit. Zo compleet overbodig om met je hele hebben en houwen te koop te lopen. Alle, heb er geen probleem mee dat je dat kan opzoeken in iemands profiel wanneer je gericht op zoek bent naar de info waarmee ie 'n bepaalde foto heeft gemaakt, maar om daar nu elke reply mee geconfronteerd te moeten worden? Nee, dus!
Is niet zo gek met een 4 mp sensor, probeer het nu meer eens met een 10mp sensor.yoyo schreef:Even om weer on-topic te geraken.
Toen de D2H op de markt kwam was deze de minst ruisgevoelige camera van dat moment. Idem met de D2Hs.
Hoe zal de D3H wel niet worden...
(Je moet wat zeggen om weer on-topic te komen...)dbfoto schreef:Is niet zo gek met een 4 mp sensor, probeer het nu meer eens met een 10mp sensor.yoyo schreef:Even om weer on-topic te geraken.
Toen de D2H op de markt kwam was deze de minst ruisgevoelige camera van dat moment. Idem met de D2Hs.
Hoe zal de D3H wel niet worden...
Wat mis je in de 30D wat je wel had in de D200?dbfoto schreef:Ik ben om ruis in oktober overgestapt van een D200 en D70 naar een 30d en mis mijn D200 body enorm maar kan nu wel met mijn L lenzen (die zijn beter betaalbaar en met IS en waren de druppel na de verhogingen)foto's schieten van belangrijke momenten van anderen op iso 800. Daar liet de D200 me regelamtig in de steek en liet me regelmatig schrikken zelfs overdag op iso 400.
Groetjes Jan
De grotere zoeker, mooiere afwerking body (weather seald), de uitgebreidere menu's en mogelijkheden al gebruik je hier natuurlijk lang niet alles van (en is het merendeel eigenlijk ook wel een beetje overdone) en mis ook weinig op de canon.Brenzef schreef: Wat mis je in de 30D wat je wel had in de D200?
Ik zit al met een zak met ijs op mijn hoofd.George Fennes schreef:Rustig afwachten en het hoofd koel houden en de voeten warm.
Dan moet het allemaal goed komen.
Groetjes George
Het betreft hier een nieuw ontwikkelde sensor met een cropfactor van 1,3!BUG322 schreef:Oke en nu ff relativeren 10 fps leuk maar 10 MP? vindt je het gek dat hij dat haalt 10MP techniek is al oud en niet vernieuwend als ik eerlijk moet zijn.
En dan hoe haalt hij iso 6400? door de helft van de pixels te gebruiken die truukjes worden al uitgehaald bij pocket cameras.
En dan die fullframe zalig makende aanhangers die wachten op fullframe wat die nieuwe mark3 canon ook niet is.