Urban in Brabant

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Re: Urban in Brabant

Bericht door Werner » wo feb 04 2009 5:50 pm

Jack the Slipper schreef:Maar ik heb 'm gevonden hoor! Als je het weet vind je het zo inderdaad.

Kijk goed naar de namen van de fabrikanten op de lichtschakelaars..... :D
Ik zei nog, het is veel makkelijker..... :twisted: gewoon googlen op leerfabriek en verlaten en voila.....naam, toenaam, adres, alles aanwezig.....that easy.........nu nog binnenkomen in de machinekamer, die ga ik je niet zomaar geven, suc6........

oh ja succes met de bikersclub en de beheerder die alles dicht houdt :oohh:
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

reebruine ogen
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door reebruine ogen » wo feb 04 2009 6:19 pm

waar het dan ook is....het zijn wel mooie foto's!
die wasbakken zijn zelfs griezelig...
groet, marielle
leer zien wat er wel goed is

en vooral:GENIET
Marielle

Jack the Slipper

Bericht door Jack the Slipper » wo feb 04 2009 7:25 pm

Beste Werner,

jij zegt dat ik het zelf maar uit moet zoeken en dat het makkelijker is dan de kerk die je door het raam van foto 7 ziet. Nou dat vond ik een dermate prikkelende opmerking dat ik de uitdaging ben aangegaan. En aangezien de meeste mensen meer sporen op Internet nalaten dan ze zelf weten heb ik gewoon op jouw Flickr account gekeken. Ja, toen werd het wel heel makkelijk. Daar staat het gewoon met naam en toenaam terwijl je hier schrijft dat ik zelf maar moeite moet doen om het te vinden en dat jij mij dat zeker niet gaat verklappen.... :D :D Nou dat heb je dus wel gedaan. Hartelijk dank daarvoor.

BTW, dat van die leerfabriek heb je hier niet geschreven en had ik ook niet uit de foto's en postings op kunnen maken.

Kortom, mensen geven vaak meer prijs dan ze zelf weten. Da's de moraal van het verhaal.

Nou, kun je ook wel vertellen waar de ingang zit :D Er wordt trouwens regelmatig geexposeerd in die ruimte.

Komt wellicht anders over maar het verhaal is geschreven met een brde grijns op m'n tronie hoor! Ik zie er de humor wel van in en ik hoop jij ook??

Werner
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Werner » wo feb 04 2009 10:13 pm

Jack the Slipper schreef:Beste Werner,

jij zegt dat ik het zelf maar uit moet zoeken en dat het makkelijker is dan de kerk die je door het raam van foto 7 ziet. Nou dat vond ik een dermate prikkelende opmerking dat ik de uitdaging ben aangegaan. En aangezien de meeste mensen meer sporen op Internet nalaten dan ze zelf weten heb ik gewoon op jouw Flickr account gekeken. Ja, toen werd het wel heel makkelijk. Daar staat het gewoon met naam en toenaam terwijl je hier schrijft dat ik zelf maar moeite moet doen om het te vinden en dat jij mij dat zeker niet gaat verklappen.... :D :D Nou dat heb je dus wel gedaan. Hartelijk dank daarvoor.

BTW, dat van die leerfabriek heb je hier niet geschreven en had ik ook niet uit de foto's en postings op kunnen maken.

Kortom, mensen geven vaak meer prijs dan ze zelf weten. Da's de moraal van het verhaal.

Nou, kun je ook wel vertellen waar de ingang zit :D Er wordt trouwens regelmatig geexposeerd in die ruimte.

Komt wellicht anders over maar het verhaal is geschreven met een brde grijns op m'n tronie hoor! Ik zie er de humor wel van in en ik hoop jij ook??
Uiteraard alles met een glimlach, beetje de spanning erin houden............. :mryellow: ....maar wel leuk dat het toevallig om deze locatie gaat, het is gewoon een makkie om te achterhalen waar het is. Het is echter wel lastig als je gaat voor de machinekamer............
http://www.urban-avp.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Jack the Slipper

Bericht door Jack the Slipper » wo feb 04 2009 10:59 pm

Ach, Oir is niet naast Ede en hier is ook nog zat tefotograferen. Heb je onlangs m'n graffiti foto's gezien of heb ik die hier niet neer gezet? Wat ik bedoel, er bestaat natuurlij keen kans dat i kdaar een keertje rond ga lopen. Maar niet binnen nu en 3 maanden. Of jij moet daar een meeting gaan organiseren natuurlijk. Dan wel... :D

CU!

KvP
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door KvP » wo feb 04 2009 11:06 pm

Maar Werner.... wij maken binnenkort een afspraak :wink:
Groeten Kees

Mijn motto: De compositie máákt de foto

Fujifilm X100F

Werner