Avondfoto
- jafje
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Re: Avondfoto
@ Pappa; Lijkt me onwaarschijnlijk, gezien de gelijke oriëntatie van de strepen maar toch het ruimtelijke verschil tussen de twee gebouwen (ze staan niet direct naast elkaar tenslotte, zit ook nog een gracht tussen, ongeveer 30 meter dus...). Bovendien staan er op de twee andere beelden in de gevel van de Winkel van Sinkel ook spots om ze uit te lichten, maar daar zie je geen gele strepen boven.
Ik kijk vanavond wel even of ik ze kan zien, als ik er toch ben...
@Daniel; dit is verder niet eens echt een opmerking over jouw foto meer... Het is een mooie foto, maar ik ben er dus van overtuigd dat die strepen er niet horen.
Groetjes, Fleur
@Daniel; dit is verder niet eens echt een opmerking over jouw foto meer... Het is een mooie foto, maar ik ben er dus van overtuigd dat die strepen er niet horen.
Groetjes, Fleur
Haha volgens mij horen die streepjes er ook niet...jafje schreef:@ Pappa; Lijkt me onwaarschijnlijk, gezien de gelijke oriëntatie van de strepen maar toch het ruimtelijke verschil tussen de twee gebouwen (ze staan niet direct naast elkaar tenslotte, zit ook nog een gracht tussen, ongeveer 30 meter dus...). Bovendien staan er op de twee andere beelden in de gevel van de Winkel van Sinkel ook spots om ze uit te lichten, maar daar zie je geen gele strepen boven.
Groetjes, Fleur

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
jafje schreef:@ Pappa; Lijkt me onwaarschijnlijk, gezien de gelijke oriëntatie van de strepen maar toch het ruimtelijke verschil tussen de twee gebouwen (ze staan niet direct naast elkaar tenslotte, zit ook nog een gracht tussen, ongeveer 30 meter dus...). Bovendien staan er op de twee andere beelden in de gevel van de Winkel van Sinkel ook spots om ze uit te lichten, maar daar zie je geen gele strepen boven.
Groetjes, Fleur
Camera mee!?!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
- jafje
- Forumlid
- Contacteer:
Is goed, ga ik proberen deze te dupliceren...chip54 schreef:
Camera mee!?!
(lijkt me wel moeilijk, is best een mooie foto)
Groetjes, Fleur
- Cees
- Forumlid
Statief!?
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
- jafje
- Forumlid
- Contacteer:
Als je eisen gaat stellen moet ik wel een heleboel spullen dat restaurant in slepen 
Maar misschien is een statief wel handig ja... Wat een geluk dat ik die laatst van jou heb gekregen toch
*Anyways, we gaan wel ver offtopic nu... Terug naar de foto*
Groetjes, Fleur

Maar misschien is een statief wel handig ja... Wat een geluk dat ik die laatst van jou heb gekregen toch

Groetjes, Fleur
Nog ff off-topic: Statief is wel erg handig. Ik heb deze zonder statief gemaakt en met de huidige weersomstandigheden(KOUDDD!!) is het vrij rot...jafje schreef:Als je eisen gaat stellen moet ik wel een heleboel spullen dat restaurant in slepen
Groetjes, Fleur
Ohja nog een ding: neem meteen ff sleutel #13 mee, kan je dat bordje er meteen afslopen

- jafje
- Forumlid
- Contacteer:
Is aanzetten tot vernieling van staatseigendom niet ook al een vergrijp?daniel86 schreef: Nog ff off-topic: Statief is wel erg handig. Ik heb deze zonder statief gemaakt en met de huidige weersomstandigheden(KOUDDD!!) is het vrij rot...
Ohja nog een ding: neem meteen ff sleutel #13 mee, kan je dat bordje er meteen afslopenhaha

Maar goed, ik zal wel even overleggen met mn vriend wat hij vindt. Op zich heb ik sowieso al lichte Parkinsonhandjes en dat zal niet beter worden door de kou behalve als ze vastvriezen. En dat willen we toch ook nog even voorkomen. Misschien dat hij t leuk vindt om even een rondje door Utrecht te maken 's nachts/'s avonds, paar nachtfoto's maken.
Groetjes, Fleur
Ik was denk ik met iets meer groothoek op het plein/de brug gaan staan zodat de Winkel van Sinkel er in z'n geheel op zou staan en die warrige voorgrond weg zou zijn. Ik hou van rust in een foto.daniel86 schreef:@ yoyo: welke compositie had jij genomen dan?
- jafje
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb even een nieuw topic geopend met mijn eigen foto's, waarvan 1 dus de tegenhanger van die van jou.
(http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=15841)
Die ene is lang niet zo mooi als die van jou moet ik zeggen, door dat statief was ik gedwongen redelijk laag, ongeveer op 1.40, te blijven en gezien de relatieve positie van de fietsen op jouw foto ben jij ongeveer 1.85 lang.
Bij mij staan de fietsen dus een beetje in het beeld
Maar, mijn punt is gemaakt; geen gele strepen!
Groetjes, Fleur
(http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 34&t=15841)
Die ene is lang niet zo mooi als die van jou moet ik zeggen, door dat statief was ik gedwongen redelijk laag, ongeveer op 1.40, te blijven en gezien de relatieve positie van de fietsen op jouw foto ben jij ongeveer 1.85 lang.
Bij mij staan de fietsen dus een beetje in het beeld

Maar, mijn punt is gemaakt; geen gele strepen!
Groetjes, Fleur
- Mike-Nikon
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Graag weer ontopic aub......
Vooral in foto beoordeling..... :mrgreen:
Vooral in foto beoordeling..... :mrgreen:
Canon EOS-R3 met Canon RF 24-70mm F2.8L IS USM.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.
Maar dan van Nikon......En iets met een Z.