Oeps, toch niet, ik kan zondag niet.ArendOosterlee schreef:Als ik niet te laat ben met melden, ga ik ook mee!
En dit keer zonder mijn vader, ik kom lekker fietsen.
Veel plezier allemaal en ik kijk uit naar de plaatjes!
Oeps, toch niet, ik kan zondag niet.ArendOosterlee schreef:Als ik niet te laat ben met melden, ga ik ook mee!
En dit keer zonder mijn vader, ik kom lekker fietsen.
Hoe kunnen we je herkennen? Een grote zwarte neus en flaporen?Mike-Nikon schreef:Vanaf een uur of 10 zal ik voor het café staan om jullie te begroeten.
Hopelijk zie ik jullie in grote getallen op mij af komen.......![]()
Je kunt dat doen middels adresstickers waar je zelf je naam op schrijft. Binnen bij een workshop oid een prima idee, buiten op straat !!Patrick schreef:Idee: wordt het niet eens tijd dat we stickers met onze naam erop gaan uitdelen?
Ik ben al geen ster in het onthouden van namen, maar als het 50 man/vrouw wordt, dan is het erg prettig als je niet steeds hoeft te vragen wie de persoon voor me nou precies is.
Ik heb het idee dat die laatste zin niet helemaal af is Hans...Hans Braakhuis schreef:Je kunt dat doen middels adresstickers waar je zelf je naam op schrijft. Binnen bij een workshop oid een prima idee, buiten op straat !!Patrick schreef:Idee: wordt het niet eens tijd dat we stickers met onze naam erop gaan uitdelen?
Ik ben al geen ster in het onthouden van namen, maar als het 50 man/vrouw wordt, dan is het erg prettig als je niet steeds hoeft te vragen wie de persoon voor me nou precies is.
Gelukkig lijk ik een beetje op m'n nickname. Zal me maar aanmelden voor zondag.Patrick schreef:Het is natuurlijk sowieso aan de mensen zelf om met zo'n stickertje rond te gaan lopen. We gaan natuurlijk niemand dwingen!
Wij komen ook vanuit Gouda en hebben een kortingskaart, intresse in meereizen?cookie1397 schreef:Zo blij dat het doordaat. Wordt vast een mooie dag.
Johan ik ga dus ook met ov en wel vanuit Gouda. Vertek om 09:08 (volgens de N.S.) en ben dan om 09:47 in Delft. Maar ja N.S. en op tijd zijn he. Al hoewel het is zondag dan valt het meestal wel mee.
Tot zondag iedereen. Groet Ed