1
2
we doen ook wel eens niet zo serieus
3
4
5 natuurlijk maken we ook foto's van de paarden

6

commentaar mag hoor (het zijn niet allemaal mijn foto's ook van het hele team)
[laatste 2 zijn beetje bewerkt nu]
whahaaha heb ze liever niet op me bord, maar moet zeggen dat het wel erg lekker isPatrick schreef:Aha, CHIO is iets met paarden...![]()
Ik vind de twee laatste foto's met de paarden wat donker. Daar moet meer uit te halen zijn.
Verder waag ik me er niet aan: ik heb ze liever op m'n bord dan onder m'n kont.
hoezo zou ik gillen Dennis ik was notabene degene die je uitnodigde om te komenDennis71 schreef:Leuk evenement. Ik hoop dat ik dit jaar ook weer even mag komen gluren
Als de plaatjes weg moeten dan geef je maar een gil hoor!
He, ondertussen zijn de foto's aangepast.Patrick schreef:Ik vind de twee laatste foto's met de paarden wat donker. Daar moet meer uit te halen zijn.
haha inderdaad als jij commentaar geeft en ik kan er gelijk wat mee doen doe ik dat ook :mrgreen:Patrick schreef:He, ondertussen zijn de foto's aangepast.Patrick schreef:Ik vind de twee laatste foto's met de paarden wat donker. Daar moet meer uit te halen zijn.![]()
Mijn vorige commentaar is dus niet meer geldig.
goede tip.olle_griese schreef:Persoonlijk zou ik de camera instellen op diafragmavoorkeur (A)
Bij de frontaalfoto,s is het paardenhoofd scherp maar de ruiter niet.
Ik zou het liever andersom hebben (ruiter komt toch op de eerste plaats) maar weet ook dat focussen op de ruiter erg moeilijk is als ze recht op je af komen.
Daarom A
Dat kun je het diafragma wat hoger zetten zodat je ze alle 2 scherp hebt.