Ja, je leest het goed: DX

Nikon Rumors heeft vaker voorspellingen gedaan die later uit bleken te komen....
link naar NR
Edit:
Het is inderdaad een DX objectief geworden
persbericht Nikon

Idd, hier ook.Skippy schreef:Er bestaat nu geen enkele DX-prime en de komst van de eerste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. DX voegt niets toe. Laat het dus maar een nieuwe AF-S 35mm f1.4 worden dan koop ik 'm gelijk.
Skippy schreef:Er bestaat nu geen enkele DX-prime en de komst van de eerste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. DX voegt niets toe. Laat het dus maar een nieuwe AF-S 35mm f1.4 worden dan koop ik 'm gelijk.
Tenminste iemand die opleta90 schreef:Echies wel :mrgreen:
Corné,Corné Goud schreef:Wat is er nou mis mee dat er een lens voor DX uitkomt ? Niet iedereen heeft geld om een FF Camera te kopen; dat je dit erg vindt zeg. Iedereen die wil fotograferen moet dat kunnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr Corné
Sorry Marten denk dat ik een beetje te snel was met me reactie, maar soms word DX echt de put ingeduwd daar kan ik niet echt tegen, maar je had ook kunnen reageren van goh leuk voor de DX gebruikers maar begrijp je reactie wel oor voor de rest, ierdereen moet er plezier van kunnen hebbenMarten schreef:Corné,Corné Goud schreef:Wat is er nou mis mee dat er een lens voor DX uitkomt ? Niet iedereen heeft geld om een FF Camera te kopen; dat je dit erg vindt zeg. Iedereen die wil fotograferen moet dat kunnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr Corné
een non DX objectief (FX) doet het op zowel een FX body als op DX body.
Daar zou iedereen lol van kunnen hebben. (zonder pixels in te leveren.)
Ik zou willen zeggen: Iedereen die wil fotograferen - FX of DX- , moet dat kunnen. Dat is er mis met een DX objectief.
specs: zie eerste bericht.
Hoe moet ik dit zien, moet ik me nu schamen omdat ik een D40x gekocht heb of...Marten schreef:Er wordt op internet druk gespeculeerd over een binnenkort uit te brengen Nikkor 35mm f/1.8G DX
Ja, je leest het goed: DX![]()
Nikon Rumors heeft vaker voorspellingen gedaan die later uit bleken te komen....
link naar NR
Edit:
Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1.8G DX specs:
Min focusing distance: 1 ft. / 0.3 m.
Weight: 7 oz. /200 g.
One aspherical element
Price: EUR 250
Hier kan ik mee leven met deze opmerking.Corné Goud schreef:Wat is er nou mis mee dat er en lens voor DX uitkomt ?
Niet ierdereen heeft geld om een FF Camera te kopen, dat je dit erg vind zeg ierdereen die wil fotograferen moet dat kunnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Gr Corné
Snap ik. Ben ik ook wel met je eens.Corné Goud schreef:... maar soms wordt DX echt de put ingeduwd daar kan ik niet echt tegen, ....Gr Corné