Nikon Gino schreef:Natuurlijk kan je het vergeten zijn maar mag ik zeggen dat ik jou dat wel al meer zien doen heb.
Je kan dat trouwens middels de "wijzig" knop altijd nog verwijderen als je later iets aan je bericht wil veranderen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten, Gino
PS: in de vorige lay out van het forum stonden de avatars links en dat vond ik ook handiger

Kom op Nikon Gino, je hoeft mij echt niet te vertellen hoe dit allemaal werkt . . . .
Inderdaad laat ik soms bepaalde foto's in mijn reply staan omdat ik vind dat dat een functie heeft. Als er een hele serie foto's worden gepresenteerd en ik vind er één of twee de moeite waard, dan laat ik die inderdaad staan. Als er bijvoorbeeld op pagina 2 of 3 van een draadje gemeld wordt "ik vind foto 2 en 7 erg mooi", dan moet ik weer helemaal terug naar het begin van het draadje om te kijken welke dat zijn. Dát vind ik pas lastig. Het laten staan van de favoriete foto's is dan erg handig. Ik zal dat dan ook blijven doen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
In deze reactie had het laten staan van de foto echter géén nut, ik was dat daarom vergeten. Mijn uiterst nederig excuses voor deze nalatigheid.
Ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken, er zijn wel belangrijker zaken lijkt mij . . . .