Als ie schijt heb ik mijn hele buro er onder
waar blijven de foto,s
- olle_griese
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
-
GdP
- Fera Albi
- Clublid

Och, vogelpoep staat ook wel bekend als guana. Schijnt hele goede mest te zijn... dus, als het komt, hoppa in de tuin ermee!olle_griese schreef:zeg vriend mag die foto ook iets kleiner?
Groet,
Hans
Met de groeten van Hans.
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...
- a90
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Zit lekker veel salpeter in, nu nog houtskool en zwavel en dan.... BOOMFera Albi schreef:Och, vogelpoep staat ook wel bekend als guana. Schijnt hele goede mest te zijn... dus, als het komt, hoppa in de tuin ermee!olle_griese schreef:zeg vriend mag die foto ook iets kleiner?
Groet,
Hans
Maar even on topic,
eentje van verleden maand.

D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
-
rikterveen
- olle_griese
- Forumlid

- Contacteer:
- a90
- Forumlid

Yep, d50 voor mijn vrouw, die vond die D2 maar een lomp ding dus ik heb en haar maar een handelbaar modelletje gekocht.
Dit is een van de eerste opnames die gemaakt zijn met de d50. Liepen rond op Schiphol. Dit was een lucky shot volledig op de automaat en nergens naar gekeken qua instellingen
Alleen de flits uitgezet en schieten maar.
Dit is een van de eerste opnames die gemaakt zijn met de d50. Liepen rond op Schiphol. Dit was een lucky shot volledig op de automaat en nergens naar gekeken qua instellingen
Alleen de flits uitgezet en schieten maar.
- olle_griese
- Forumlid

- Contacteer:
Dan zou ik het contrast even veranderen in het menu als ik je was.
Softer kun je hem op de comp altijd nog maken, maar een softe foto harder maken op de comp word hij niet mooier van.
Ik doel niet op deze foto hoor, hij is mooi zo, alhoewel door het softe contrast lijkt hij niet helemaal scherp maar dat issie wel geloof ik.
Softer kun je hem op de comp altijd nog maken, maar een softe foto harder maken op de comp word hij niet mooier van.
Ik doel niet op deze foto hoor, hij is mooi zo, alhoewel door het softe contrast lijkt hij niet helemaal scherp maar dat issie wel geloof ik.
- cstr1
- Forumlid

- Contacteer:
Dankbare foto-objecten, vooral de trein bevalt me.. waar is op scherp gesteld?
Krijg mijn foto niet geplaatst!
Krijg mijn foto niet geplaatst!
Laatst gewijzigd door cstr1 op di feb 27 2007 7:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- a90
- Forumlid

Eeh, nou gewoon, klik richting trein niet te moeilijk en vooral de voorkeuze schakelaar op het groene dingetje voor de automaatcstr1 schreef:Dankbare foto-objecten, vooral de trein bevalt me.. waar is op scherp gesteld?
Krijg de foto niet geplaatst!
-
GdP
Ik zou zelf de foto wat scherper gehouden hebben. Het is wel een grappige foto. Je moet maar op het idee komen om zo iets te maken.a90 schreef:Zit lekker veel salpeter in, nu nog houtskool en zwavel en dan.... BOOMFera Albi schreef:Och, vogelpoep staat ook wel bekend als guana. Schijnt hele goede mest te zijn... dus, als het komt, hoppa in de tuin ermee!olle_griese schreef:zeg vriend mag die foto ook iets kleiner?
Groet,
Hans(=buskruit)
Maar even on topic,
eentje van verleden maand.
Gerrit