Probleem met lens

Discussies over standaardzoom objectieven zoals de 18-70 mm, 28-80 mm of 24-120 mm
fretwin

Re: Probleem met lens

Bericht door fretwin » do feb 19 2009 9:57 am

Wow geweldig! Bedankt allemaal voor de adviezen! :mryellow:

Ik laat het weten als ik het heb geprobeerd!

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » vr feb 20 2009 12:42 am

Mocht je in de buurt van Beverwijk wonen, dan kun je Nikon Service je body + objectief voor relatief weinig laten reinigen. Je body en objectief woren dan ook nog gecalibreerd. Ik had met mijn 80-200 een vergelijkbaar probleem. Ook dus een vlek die ontstaan was door een hondenneus. Ik zag dat niet terug op mijn opnamen, maar wilde het wel weg hebben. Ze hebbn dat in Beverwijk voor mij gratis verwijderd toen ik mijn body met een ander objectief daar bracht.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » vr feb 20 2009 3:33 am

Pancarans schreef:Ik had met mijn 80-200 een vergelijkbaar probleem. Ook dus een vlek die ontstaan was door een hondenneus. Ik zag dat niet terug op mijn opnamen, maar wilde het wel weg hebben. Ze hebben dat in Beverwijk voor mij gratis verwijderd toen ik mijn body met een ander objectief daar bracht.
Knap om met een ander objectief waarbij je geen probleem had, dat te kunnen oplossen :lol: :lol: :P :wink:
Vriendelijke groet, Léon Obers

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » vr feb 20 2009 12:16 pm

Léon Obers schreef:
Pancarans schreef:Ik had met mijn 80-200 een vergelijkbaar probleem. Ook dus een vlek die ontstaan was door een hondenneus. Ik zag dat niet terug op mijn opnamen, maar wilde het wel weg hebben. Ze hebben dat in Beverwijk voor mij gratis verwijderd toen ik mijn body met een ander objectief daar bracht.
Knap om met een ander objectief waarbij je geen probleem had, dat te kunnen oplossen :lol: :lol: :P :wink:
Ja mooi hè?
Nou ok, ik had de 80-200 bij me en heb ze even laten kijken, omdat ik dacht dat de vlek achter de frontlens zat. In ieder geval top dat ze even gratis de vlek verwijderd hebben.
Grz. Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

fretwin

Bericht door fretwin » vr feb 20 2009 4:21 pm

Ik ben vandaag langs een fotozaak geweest en de Giottos airbomb blaasbalg gekocht.
Thuis meteen geprobeerd en de vlek is weg! :D

Heel erg bedankt allemaal voor de hulp! Ik ben weer helemaal blij!

Dennis71

Bericht door Dennis71 » vr feb 20 2009 4:23 pm

fretwin schreef: Ik ben weer helemaal blij!
En Fret?

mikemix

Bericht door mikemix » vr feb 20 2009 4:27 pm

Je bedoeld Fred, de fret :D

Plaats reactie

Terug naar “Standaardzoom”