Wat betreft die D50 heb je gelijk. Het feit dat deze ander geheugen gebruikt is zeker niet handig, had ik even niet aan gedacht. Als ik echter kijk naar de uitrusting dan blijf ik er bij dat TS beter kan investeren in glas dan in een D200.
Als een back-up body wel gewenst is zou ik denk ik nog steeds gaan voor een D70s om zoveel mogelijk budget over te houden voor glas. Een D70s met een AFS 70-200 VR zal betere resultaten geven dan een D200 met 55-200.
Een luxe probleem
- Brenzef
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Een luxe probleem
Ik zou zelf maar kijken wat je koopt i.p.v. de keuze te laten afhangen van anderen.Patrick -van- Berkum schreef:Ik heb Nikon D200- SB600- Objectieven sigma 17/35D aspherical 28/80 -55/200 - 70/300 - NIKON Battery Pack MB-D200
Ik krijg € 2000,00 om de boel uit te breiden graag lees ik jullie advies waar mee deze set mee aan tevullen.
Ik doe graag autosport ,landschap en natuur fotograferen
Als je zelf geen idee hebt wat je wilt kopen kan je het geld beter overmaken naar een liefdadigheidsinstelling, dan is het echt goed besteed.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
[quote="Rogier"]Wat betreft die D50 heb je gelijk. Het feit dat deze ander geheugen gebruikt is zeker niet handig, had ik even niet aan gedacht. Als ik echter kijk naar de uitrusting dan blijf ik er bij dat TS beter kan investeren in glas dan in een D200.
Sinds een dag of vijf heb ik als back-up een D50 erbij, en in het weekend samen met de D200 al fanatiek gebruikt. Ikvind het ideaal, geen gewissel met lenzen!
Aangezien ik de CF-kaart uit de D200 en de SD-kaart uit de D50 er nooit uithaal, maakt mij de soort opslag niet uit. Ik laad de foto's rechtstreeks vanuit de camera in de computer of laptop, wat met de 2.0 usb-uitgang zeer vlot verloopt.
Sinds een dag of vijf heb ik als back-up een D50 erbij, en in het weekend samen met de D200 al fanatiek gebruikt. Ikvind het ideaal, geen gewissel met lenzen!
Aangezien ik de CF-kaart uit de D200 en de SD-kaart uit de D50 er nooit uithaal, maakt mij de soort opslag niet uit. Ik laad de foto's rechtstreeks vanuit de camera in de computer of laptop, wat met de 2.0 usb-uitgang zeer vlot verloopt.

D4--D800+MB-D12--SB900--SB700--24-120 f4 VRll--200-400mmF4--50mmf1,8--16-35F4VR--70/200f2,8(Sigma)--Manfrotto monopod--Manfrotto driepoot--ThinkTank incl.trolley.
Iedereen bedankt voor de reactie's een tweede nikon heb ik al namelijk de D70 daar ben ikmee begonnen
Het geld aan het goede doel geven is gebeurd
mij zelf dus
Maar ik zie dat bijna allemaal zo'n beetje de zelfde gedachten heeft en zal ik inderdaad gaan kijken voor de AF-S 70-200mm f/2.8 ED-VR of de 80-300.
Dan was mijn gedachte nog niet hel;emaal zo verkeerd .
THNX allemaal

Het geld aan het goede doel geven is gebeurd

Maar ik zie dat bijna allemaal zo'n beetje de zelfde gedachten heeft en zal ik inderdaad gaan kijken voor de AF-S 70-200mm f/2.8 ED-VR of de 80-300.
Dan was mijn gedachte nog niet hel;emaal zo verkeerd .
THNX allemaal