Gisteren was ik weer eens in het bos met de hond en camera (d80), het was vrij vroeg, en vochtig.. ik heb mooie foto's gemaakt, toen ik nog 1 laatste wilde maken vertikte de camera om hem te maken.. er gebeurde niks toen ik de ontspanknop indrukte.. bij thuiskomst nog een keer geprobeerd maar nog steeds niks, het enige wat ik kan zien op het display is dat als ik de ontspanknop indruk dat bij het resterende aantal foto's komt de staan (ro4), hierover kan ik niks vinden in het boekje.. weet iemand wat dit betekend ( of misschien stond dat er altijd wel, en is het me niet opgevallen).. Gister heb ik van alles geprobeerd, en zo ook even het kaartje eruit gehaald, toen deed hij het weer.. maar nu vanmorgen weer hetzelfde, en het kaartje eruit halen had geen effect, ik heb 3 dagen geleden wel een nieuw kaartje erin gedaan, maar dat is dezelfde als de vorige, dus hier zou het niet aan moeten liggen..
Wie weet wat dit is, en hoe het is op te lossen, ik wil mijn vrije dag niet zonder mijn vriend doorbrengen!

Groetjes Evalien
En nog een klein ander vraagje, ik was laatst in burgers zoo in de bush (tropische regenwoud), ik wou een foto maken van een mooie bloem, en draaide mn lensje uit, toen ik zag dat die helemaal besloeg van de vochtigheid heb ik hem gauw weer in zn tasje gestopt.. kan je onder deze omstandigheden veilig fotos maken of beter van niet?