Vliegtuigen spotten Schiphol 28 februari <update>
Re: Vliegtuigen spotten Schiphol 28 februari <update>
Ik heb gemengde gevoelens over het plaatsen van deze foto's copran.
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Ik zou een nieuw draadje maken (coffee corner) als je ze inderdaad al zo nodig moet plaatsen, hier zijn ze iig misplaatst.
Mcihael
Mcihael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com
ja joh over misplaatst gesproken [ coffeecornernoogle schreef:Ik zou een nieuw draadje maken (coffee corner) als je ze inderdaad al zo nodig moet plaatsen, hier zijn ze iig misplaatst.
Mcihael

heb verder geen moeite met plaatsing van dit soort foto's in een nieuw vers draadje.
uiteindelijk gewoon actueel nieuws foto's.
Arend
OK, ik zal ze wghalen, ik dacht het ging er net over, dus even wat actualiteit toevoegen....
- noogle
- Forumlid
- Contacteer:
Oh wacht, er is ook een "overige fotografie" sectie, dat wist ik niet.... Daarom dacht ik dat Coffee corner het minst misplaatst zou zijn.Arend-ho schreef:ja joh over misplaatst gesproken [ coffeecornernoogle schreef:Ik zou een nieuw draadje maken (coffee corner) als je ze inderdaad al zo nodig moet plaatsen, hier zijn ze iig misplaatst.
Mcihael![]()
![]()
]
Arend
Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)
Ik moet helaas deze fotoshoot afzeggen
Het is niet anders.
Heel veel plezier gewenst,
ALE

Heel veel plezier gewenst,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
- mike
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
De vraag is eerder, kunnen we zaterdag nog wel goed spotten/fotograferen, of is er nog veel afgezet, ivm ramptoeristen?
Even afwachten dus.
Gr Michel
Even afwachten dus.
Gr Michel
- Ed Post
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik denk wel dat je overal gewoon bij kunt, immers deze crash was niet op het Schipholterrein maar net daarbuiten aan de andere kant van de A9.mike schreef:De vraag is eerder, kunnen we zaterdag nog wel goed spotten/fotograferen, of is er nog veel afgezet, ivm ramptoeristen?
Even afwachten dus.
Gr Michel
Take nothing but photographs, leave nothing but foot prints.
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
Tassen vol Nikon en Fujifilm spullen, en een hoop oud glas. Wat ga ik nu weer eens gebruiken....
- Marcel079
- Forumlid
- Contacteer:
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het niet gepast vind om a.s. zaterdag in de buurt van de rampplek mijn hobby uit te voeren. Ik wil Unga dan ook vragen om mij van de lijst af te halen.
Ik weet niet hoe mijn mede-forum-genoten die a.s. ook van plan zijn foto's te gaan maken er over denken, maar dit is mijn mening. Ik denk dat iedereen dat heel goed voor zich zelf kan bepalen.
groet, Marcel
Ik weet niet hoe mijn mede-forum-genoten die a.s. ook van plan zijn foto's te gaan maken er over denken, maar dit is mijn mening. Ik denk dat iedereen dat heel goed voor zich zelf kan bepalen.
groet, Marcel
Niet met Nikon geschoten, altijd mis
- mike
- Forumlid
- Contacteer:
Marcel079 schreef:Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik het niet gepast vind om a.s. zaterdag in de buurt van de rampplek mijn hobby uit te voeren. Ik wil Unga dan ook vragen om mij van de lijst af te halen.
groet, Marcel
Deel de mening van Marcel, en kom ook niet. Graag ook mij van de lijst halen.
Gr. Michel
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Even bericht tijdens pauze in ziekenhuis. De D3 heeft zich goed bewezen door op 3200 ISO foto's te maken tijdens de opvang patienten van de vliegtuigramp. Uiteraard mag ik deze niet publiceren. Het heeft op mij veel impact. Veel oefeningen gezien maar dit was voor mij de eerste keer echt. Heb geen behoefte om nog zaterdag foto's te maken.
- mike
- Forumlid
- Contacteer:
Dat kan ik me goed voorstellen Wil. Je hebt denk ik al genoeg te verwerken de komende tijd. Het zullen vast geen aangename beelden zijn die je hebt moeten maken.wil schreef:Even bericht tijdens pauze in ziekenhuis. De D3 heeft zich goed bewezen door op 3200 ISO foto's te maken tijdens de opvang patienten van de vliegtuigramp. Uiteraard mag ik deze niet publiceren. Het heeft op mij veel impact. Veel oefeningen gezien maar dit was voor mij de eerste keer echt. Heb geen behoefte om nog zaterdag foto's te maken.
Sterkte nog met het werk dat nog wacht.
Gr. Michel
- Cees
- Forumlid
Sterkte Wil!
Ook ik meld me af. Misschien weer op een later tijdstip...
Ook ik meld me af. Misschien weer op een later tijdstip...
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Ik wil me op zich juist wel aanmelden, maar nog heel even onder voorbehoud (moet nog even een reparatie aan mijn auto uitvoeren en ik doe dat soort dingen zelf).
Wat betreft vandaag: Rampen gebeuren nu eenmaal soms, verschrikkelijk natuurlijk maar als je ziet hoe snel het afgelopen kan zijn... dan ga ik liever door met leven.
Wat betreft vandaag: Rampen gebeuren nu eenmaal soms, verschrikkelijk natuurlijk maar als je ziet hoe snel het afgelopen kan zijn... dan ga ik liever door met leven.
- hvds
- Forumlid
- Contacteer:
Het vliegtuig wordt geheel afgeschermd met mooie groene schermen van 600 meter langs de rijksweg
er valt dus zaterdag helemaal niets van te zien.
groet
Henri
er valt dus zaterdag helemaal niets van te zien.
groet
Henri
mike schreef:De vraag is eerder, kunnen we zaterdag nog wel goed spotten/fotograferen, of is er nog veel afgezet, ivm ramptoeristen?
Even afwachten dus.
Gr Michel
Nikon & Canon camera’s met glaswerkjes waar altijd wel wat beters voor te vinden zal zijn, maar waar ik best tevreden mee ben.
in the race for quality there is no finish line!
in the race for quality there is no finish line!