Toch heb ik getracht om de beelden tot leven te brengen

Zijn ze acceptabel?
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Grappig, ik bekijk de foto's en wist direct weer waarom ik nooit naar Madam Tussaud ga en gegaan ben.ahhveurink schreef:Door mijn werk heb ik erg veel met overleden mensen te maken. Iets in deze foto's/beelden doet mij denken aan dat wat ik bijna altijd bij deze levenloze lichamen ook zie. De dood dus! Los van het fenomeen 'dood' zijn met name de ogen 'niet echt'.
Niettemin is het je wel gelukt om mooie platen te maken.
Anja
Ja hè....die Jack Sparrow kijkt je goed aan, veruit de beste van het stel. Ben er nog nooit geweest, heb ook niet de drang er naar toe te gaan vanwege eerder genoemde redenen. Verder zijn de platen weer erg strak Kees......KvP schreef:Ik zal vast zeggen dat ik jullie reacties deel hoor![]()
Het is ook mijn mening, kunstig gemaakt maar levenloos.
Al moet ik toegeven, Johnny Depp is akelig goed gemaakt.
Moet toegeven, zou er zo intrappen.........vulture schreef:Grappig, ik denk dat je met een andere titel, en niet met alle foto's heel andere reacties had gekregen. Toevallig poste een ander lid een net even iets andere foto van Joop van der Ende met een sluitend verhaal erbij en het zag/en klonk erg geloofwaardig. Het is maar hoe je iets presenteert! zie
http://www.flickr.com/photos/roel1943/3311086053/
"Lijken" doen ze allemaal, maar dat het levenloos is zie je ook goed.Daan schreef:Mooi ! Tom Cruise vindt ook best wel lijken .