Het wordt verslavend, als je er een hebt geplaatst wil je meer.

Deze is 's avonds genomen, D70 met 18-70 kitlens.
Een beetje gecropt en wat niveaus aangepast.
Wie vindt er wat van??

MarileenK schreef:Ik vind het een leuk idee, maar iets valt me op. De randen, vlakken en lijnen in je foto zijn heel 'grillig', een soort van gekarteld bijna. (De bomen links bv, ze lijken stukken te missen, soms zijn ze heel dik en dan weer heel dun in de takken) Misschien ligt dat aan de manier van opslaan/compressie? Het lijkt me niet dat het hoort, en ik denk zo dat het je foto enorm tekort doet. Heb je dit zelf ook?
jupilleke schreef:Hey
leuke opname, kleur stoort helemaal niet want hoort soms bij een avondopname (vind ik)
Persoonlijk had ik rechts afgesneden vlak voor de witte straat verlichting. En het licht + reflectie van de kerktoren zou ik weggepoetst hebben. Dit geeft voor mij een rustiger beeld. (maar, wie ben ik?)
greetz
hoi Marileen,MarileenK schreef:Ik vind het een leuk idee, maar iets valt me op. De randen, vlakken en lijnen in je foto zijn heel 'grillig', een soort van gekarteld bijna. (De bomen links bv, ze lijken stukken te missen, soms zijn ze heel dik en dan weer heel dun in de takken) Misschien ligt dat aan de manier van opslaan/compressie? Het lijkt me niet dat het hoort, en ik denk zo dat het je foto enorm tekort doet. Heb je dit zelf ook?