De afstandsbediening van Blokker op de D50

Discussies over fotografie met de D40, D40x, D50, D60, D3x00 serie en D5x00 serie
Malo1961

Bericht door Malo1961 » wo feb 28 2007 3:24 pm

In diverse antwoorden van verschillende topics hierover, staan aanwijzingen over instellen code kanalen op de AB. Bijv. het code kanaal voor Sanyo. Tevens over welke numerieke toetsen er gebruikt kunnen worden om de camera te kunnen bedienen. Dit zou hem toch een eind op weg moeten helpen. Diverse topics omtrend de normale ab's van Nikon verwijzen halverwege naar gebruik van het alternatief.Wel ff zoeken en doorspitten, natuurlijk :wink:

Mvrgr,
Martin

Mgompie

Bericht door Mgompie » wo feb 28 2007 6:16 pm

Rogier schreef:
Malo1961 schreef:Ahum......,zoekfunctie van ons eigen forum? :wink:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... sbediening
Mvrgr,
Martin
Uit de startpost haal ik toch echt dat hij dat al gedaan heeft, hij noemt de info uit dat topic namenlijk ook al.
Klopt, maar het werkt voorlopig niet. Maar we blijven proberen.

Mgompie

Bericht door Mgompie » wo feb 28 2007 6:19 pm

Rogier schreef:
Mgompie schreef:Niets dus. Ik vrees dat de code van de D50 anders is dan de D70. Ik had uiteraard wel de afstandsmodus ingestels. Ben ik de eerste die dit met een D50 probeert?
Lijkt me sterk dat de code anders is. Mijn ML-L1 infrarood afstandbediening werkt op zowel een D50 als een D70.
Typisch........ Ik neem aan dat je de ML-L3 bedoeld.

Rogier

Bericht door Rogier » wo feb 28 2007 10:32 pm

Nope, ik bedoel echt de ML-L1. Goedkoper, makkelijker te vinden (een tijdje geleden iig) en doet hetzelfde. Ik heb er ooit een inkoopactie voor georganiseerd toen de ML-L3 nergens leverbaar was. Heb nu helaas alleen nog mijn eigen exemplaar.

Mgompie

Bericht door Mgompie » wo feb 28 2007 11:44 pm

Rogier schreef:Nope, ik bedoel echt de ML-L1. Goedkoper, makkelijker te vinden (een tijdje geleden iig) en doet hetzelfde. Ik heb er ooit een inkoopactie voor georganiseerd toen de ML-L3 nergens leverbaar was. Heb nu helaas alleen nog mijn eigen exemplaar.
Ah, dit wist ik niet. :oops:

Plaats reactie

Terug naar “D40(x), D50, D60, D3x00, D5x00”