1

2

3

4

5

6

Helaas ben ik geen oude klasgenoten meer tegengekomen...... :mrgreen:
Heeeeeerlijk om met de 14mm te vertekenen. Bewust trek ik dus niks recht....... :mrgreen:Fisherking schreef:Hoi Mike, ik word duizelig. Zet je ze bewust niet recht? Ik vind het zelf niet prettig om naar te kijken (met name 2 en 3).
Mike-Nikon schreef:Heeeeeerlijk om met de 14mm te vertekenen. Bewust trek ik dus niks recht....... :mrgreen:Fisherking schreef:Hoi Mike, ik word duizelig. Zet je ze bewust niet recht? Ik vind het zelf niet prettig om naar te kijken (met name 2 en 3).
Die dame links onderin de foto is toch die klasgenoot waar je zo verlieft op bent ? Of is dat haar tweelingzus.Mike-Nikon schreef:
Dat kan me nu juist niet bekoren die extreme "scheefval" (1-3) met dit soort historische gebouwen, dan zou ik een ander standpunt hebben gekozen en daarna wellicht op perspectief hebben gecorrigeerd. Dat geldt met name ook voor opname 2+4, waar IMO net uit het lood scheefheid indien gecorrigeerd meer rust geeft en past bij de sfeer wat die stad uitstraalt.Mike-Nikon schreef:Heeeeeerlijk om met de 14mm te vertekenen. Bewust trek ik dus niks recht....... :mrgreen:Fisherking schreef:Hoi Mike, ik word duizelig. Zet je ze bewust niet recht? Ik vind het zelf niet prettig om naar te kijken (met name 2 en 3).