Bonte Specht Update

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Arie Tamboer

Bonte Specht Update

Bericht door Arie Tamboer » do mar 05 2009 4:49 pm

Vreemde vogel in onze tuin
Door wat problemen met de rug(tijdelijk?) rond gekeken bij de mezenbollen in de tuin. Behalve mezen komen er ook veel mussen op af. Mussen komen meestal in zwermen, mezen meer individueel. Uiteraard foto's trachten te maken, zij het wel achter een raam. Op een zeker moment hing een Grote Bonte Specht aan een vetbol en deze kwam regelmatig terug. De foto's gemaakt met D70 met Tamron lens 70-300, 1/60 f8. Het was wat somber weer, dus een statief gebruik en ook en IR afstandbediening. Het RAW bestand bewerkt in Elements7. Ik hoop dat iemand het wel aardig prenten vindt.
Graag commentaar en vooral wat niet goed is.
Commentaar was. Men vond de afbeelding wat aan de kleine kant

1
Afbeelding

2
Afbeelding

P.S. Het is de 2de maal dat ik dit doe en heb het aantal pickles verminderd. Of alles nu goed komt met de grootte?
Met vriendelijke groet,
Arie Tamboer
Laatst gewijzigd door Arie Tamboer op vr mar 06 2009 9:02 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Ree
Forumlid
Forumlid

Re: Bonte Specht

Bericht door Ree » do mar 05 2009 6:41 pm

Ziet er op het eerste gezicht wel ok uit Arie, ze zijn alleen wel klein gepost.
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

Germay
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Germay » do mar 05 2009 7:18 pm

Arie,leuk gedaan ziet er goed uit,alleen ben het met de vorige spreker eens, foto's moet je groter posten en ruimte er tussen om te nummeren is dan fijn om beoordelingen te krijgen. :D
Wat ik eerst NIKON probeer ik nu te verbeteren.
Met een vriendelijke groet,
Gert.
Camera D7000,en tig lichtsterk glaswerk hangend aan de Black-Rapid.

Jaco1
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Jaco1 » do mar 05 2009 8:01 pm

Die beesten zijn dol op die bollen zo te zien, was laatst bij mn schoonouders op bezoek en daar hingen er ook 2 in te pikken, helaas lag de camera thuis. Wel leuk om ze er zo op te zetten.

Arie Tamboer

Bericht door Arie Tamboer » vr mar 06 2009 4:10 pm

Bedankt voor alle reacties. Dat ze aan te kleine kant zijn komt door mijn onkunde. Bij de 1ste poging kreeg ik een bericht dat de foto te hoog was, dus kleiner gemaakt. Ik had waarschijnlijk het aantal pickles moeten verlagen, ze komen tenslotte op het net te staan. Ik zal proberen het te veranderen.
Groeten Arie

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”