Een impressie:
1

2

3

4

5

6

7

8

Patrick, jij als internet goeroe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: moet toch weten dat de exif gegevens bij de Flickr foto's staan??? En je hebt gelijk dat mijn diafragma groot staat. Dat vind ik juist mooi!! Smaken verschillen nu eenmaal, toch???Patrick schreef:Ik kan helaas geen EXIF data vinden in de plaatjes. Ik heb het gevoel dat je af en toe beste je diafragma wat meer dicht mag gooien. Ik vind het deel dat scherp is vaak wel erg klein...
Hier komen ze:Werner schreef:Detail van 5 en 8 zou ik ook graag eens in het zw-w willen zien Hans, lijken me wel geschikte composities voor.....
Ik vind die tweede heel mooi in zw/w, van de eerste zie ik liever de kleurenversie.hans1956 schreef:Hier komen ze:Werner schreef:Detail van 5 en 8 zou ik ook graag eens in het zw-w willen zien Hans, lijken me wel geschikte composities voor.....
Hoi Tony,Tony D schreef:Ik vind die tweede heel mooi in zw/w, van de eerste zie ik liever de kleurenversie.hans1956 schreef:Hier komen ze:Werner schreef:Detail van 5 en 8 zou ik ook graag eens in het zw-w willen zien Hans, lijken me wel geschikte composities voor.....
Tony D
Hans het zijn prachtige foto's geworden, dat allereerst.hans1956 schreef:Mensen bedankt voor jullie commentaren. Deze plek heeft zeer veel indruk op mij gemaakt. Je wordt er stil van. Zeker als je bedenkt dat 65 jaar geleden mensen liepen die daar onderdrukt werden, dan krijg je een brok in de keel....