Late Lente
- ArendV
- Forumlid

- Contacteer:
Late Lente
en eindelijk gaan de crocussen bloeien, het werd tijd

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Re: Late Lente
Prachtig! Precies scherp in het midden en wat een kleuren
Strakke plaat hoor. Mooi,
ALE
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters
-
jupilleke
Mooi hoor, leuke kleurencombinatie.
Heb je iets gedaan aan het oranje van de stamper? oogt beetje té hier (kan aan m'n monitor liggen ook uiteraard)
greetz
Heb je iets gedaan aan het oranje van de stamper? oogt beetje té hier (kan aan m'n monitor liggen ook uiteraard)
greetz
- ArendV
- Forumlid

- Contacteer:
Bedankt voor alle reacties !
@jupilleke, ik heb de kleuren inderdaad gepimpt (via verzadiging en witbalans), dus je hebt gelijk.
Ik hou hier wel van, maar kan me voorstellen als je een voorkeur hebt voor natuurlijke weergave dit iets te is.
@jupilleke, ik heb de kleuren inderdaad gepimpt (via verzadiging en witbalans), dus je hebt gelijk.
Ik hou hier wel van, maar kan me voorstellen als je een voorkeur hebt voor natuurlijke weergave dit iets te is.
Groeten - Arend / flickr
-
jupilleke
Dacht het al 
Nu, het is wel afhankelijk op welke monitor je zit te kijken, op m'n kijkbak hier op het werk zien de kleuren er helemaal anders uit dan thuis, zal em vanavond nog een keer bekijken.
greetz
Nu, het is wel afhankelijk op welke monitor je zit te kijken, op m'n kijkbak hier op het werk zien de kleuren er helemaal anders uit dan thuis, zal em vanavond nog een keer bekijken.
greetz
- Cees
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Kijk, dit is nu een mooie foto!
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- ArendV
- Forumlid

- Contacteer:
Ook bedankt Cees voor de leuke reactie !
Groeten - Arend / flickr
- Gino
- Forumlid

- Contacteer:
Mooie zachte plaat, lekker kleurtje ook.
Groeten, Gino
Groeten, Gino
"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/