PETITIE met verzoek om firmware voor de D50
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Done en ook nieuw hier! En gelijk maar even twee vragen.
Zoek wel eens op de Nikonsite welke firmware versie van de D50 de meest recente is, maar krijg de indruk dat er nooit een andere firmware versie is uitgebracht. Klopt dit? En nu ik toch bezig ben, ik heb mijn D50 zo ingesteld dat in voorkomende gevallen de foto wordt gedraaid, alleen soms gebeurt dat niet. Dit is redelijk recent. Iemand die dit herkent?
Zoek wel eens op de Nikonsite welke firmware versie van de D50 de meest recente is, maar krijg de indruk dat er nooit een andere firmware versie is uitgebracht. Klopt dit? En nu ik toch bezig ben, ik heb mijn D50 zo ingesteld dat in voorkomende gevallen de foto wordt gedraaid, alleen soms gebeurt dat niet. Dit is redelijk recent. Iemand die dit herkent?
Niet elk programma herkent de Exif aanwijzing welke hoek linksboven is. Ik meen dat de windows viewer dat bijvoorbeeld niet doet. Kan dus zijn dat dat het probleem is.FvM schreef:Done en ook nieuw hier! En gelijk maar even twee vragen.
Herrie