Anja
E.M., goed om weer een mooie poëtische bijdrage met een waarheid als een koe van je te lezenemdeklerk schreef:Toeters verwelken, bellen vergaan, fotoboeken blijven altijd bestaan...
Een boek duur? Dacht het dus niet... Boeken verdienen het dan ook zuinig op te zijn.
Trouwens: zeker voor een goed boek geldt de oude reclameslogan van Rolls-Royce: "The quality remains long after the price has been forgotten."
emdeklerk schreef:Toeters verwelken, bellen vergaan, fotoboeken blijven altijd bestaan...
Welk emailadres zou dat moeten zijn Hans; ik zie geen emailadres...Hans Braakhuis schreef:Er zijn 100 plaatsen die middels loting worden toegekend. Aanmelden (voor NCN clubleden) via bovengenoemd email adres.
Wat kost zo'n boek nou eigenlijk?ahhveurink schreef: De boeken zijn erg duur....en voor het bedrag samen ben je al weer een mooi eindje onderweg voor een nieuwe lens.
Dat moet niet uitmaken heahhveurink schreef:En last but not least....Jan Vermeer fotografeert met NIKON
Anja
om en nabij de 100 euro (per stuk) voor die arctic en antarctica boeken.Brenzef schreef:Wat kost zo'n boek nou eigenlijk?ahhveurink schreef: De boeken zijn erg duur....en voor het bedrag samen ben je al weer een mooi eindje onderweg voor een nieuwe lens.
Alle beetjes helpen... ook al zijn ze psychologisch....Brenzef schreef:Dat moet niet uitmaken heahhveurink schreef:En last but not least....Jan Vermeer fotografeert met NIKON
Anja![]()
![]()
Een foto is een foto
willemr schreef:om en nabij de 100 euro (per stuk) voor die arctic en antarctica boeken.Brenzef schreef:Wat kost zo'n boek nou eigenlijk?ahhveurink schreef: De boeken zijn erg duur....en voor het bedrag samen ben je al weer een mooi eindje onderweg voor een nieuwe lens.
Alle beetjes helpen... ook al zijn ze psychologisch....Brenzef schreef:Dat moet niet uitmaken heahhveurink schreef:En last but not least....Jan Vermeer fotografeert met NIKON
Anja![]()
![]()
Een foto is een foto
Nu heb ik toch gewoon het clubblad geciteerd; kijk eens in de doos oud papier !Patrick schreef:Welk emailadres zou dat moeten zijn Hans; ik zie geen emailadres...Hans Braakhuis schreef:Er zijn 100 plaatsen die middels loting worden toegekend. Aanmelden (voor NCN clubleden) via bovengenoemd email adres.
Als je er vanuit gaat dat iedereen het clubblad bij het oud papier gooit had je sowieso het e-mail adres moeten vermelden HansHans Braakhuis schreef:Nu heb ik toch gewoon het clubblad geciteerd; kijk eens in de doos oud papier !