Concertfotografie

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Paul Demo

Bericht door Paul Demo » za mar 03 2007 12:01 am

Ik zit over 3 weken bij Bryan Ferry in de zaal. Ik hoop dat ik er al foto's mag maken maar ik betwijfel het ten zeerste. :(

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » za mar 03 2007 5:51 pm

Wie is de organisator?
Kijk op je kaartej. Als er staat dat foto apparatuur niet is toegestaan, neem dan contact op met de organisator of de zaaleigenaar. Zeggen die nee, neem dan het risico niet. Je moet dan nl. aan de deur je toestel afgeven en je weet niet wat ermee gebeurt.
Hoop dat je een lichtsterk objectief hebt, dan kun je zeggen dat je niet hoeft te flitsen, scheelt weer.
Als er niets op de kaart staat, gewoon meenemen, zeggen ze alsnog nee, dan kan je altijd zeggen dat je niet zult fotograferen, maar dat je je toestel niet afgeeft. Hadden ze het maar op de kaart moeten zetten. Komt hij in België of zo, ik kan niets in de concertagenda vinden.

Succes, hoop voor je dat het lukt.

Garoeten Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

Paul Demo

Bericht door Paul Demo » za mar 03 2007 8:24 pm

Pancaran's schreef:Wie is de organisator?
Kijk op je kaartej. Als er staat dat foto apparatuur niet is toegestaan, neem dan contact op met de organisator of de zaaleigenaar. Zeggen die nee, neem dan het risico niet. Je moet dan nl. aan de deur je toestel afgeven en je weet niet wat ermee gebeurt.
Hoop dat je een lichtsterk objectief hebt, dan kun je zeggen dat je niet hoeft te flitsen, scheelt weer.
Als er niets op de kaart staat, gewoon meenemen, zeggen ze alsnog nee, dan kan je altijd zeggen dat je niet zult fotograferen, maar dat je je toestel niet afgeeft. Hadden ze het maar op de kaart moeten zetten. Komt hij in België of zo, ik kan niets in de concertagenda vinden.

Succes, hoop voor je dat het lukt.

Garoeten Irwan
Hij komt in de Heineken Musichall. De organisator is Mojo concert. En inderdaad zijn camera's verboden. Maak wel wat foto's met mn telefoon. Kijken of het wat wordt. :roll:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”