Ik zou best willen hoor. Kan je me meesmokkelen in je fototas?mikemix schreef:Iemand?

Ik zou best willen hoor. Kan je me meesmokkelen in je fototas?mikemix schreef:Iemand?
Als jij je kan opvouwen tot LX3?Patrick schreef:Ik zou best willen hoor. Kan je me meesmokkelen in je fototas?mikemix schreef:Iemand?
Zou het niet vreemd zijn als je met 2 LX 3's naar een NPS bijeenkomst komt?mikemix schreef:Als jij je kan opvouwen tot LX3?Patrick schreef:Ik zou best willen hoor. Kan je me meesmokkelen in je fototas?mikemix schreef:Iemand?
Nee. Je moet aan kunnen tonen dat je je brood ermee verdient.luc schreef:Hmmm NPS Lid hoe word je dat eigenlijk![]()
Zijn daar regels voor, of moet dan gewoon heel je huis vol staan met gouden dozen of zo
Hoezo 2?Patrick schreef: Zou het niet vreemd zijn als je met 2 LX 3's naar een NPS bijeenkomst komt?
Als je proffesioneel fotograaf bent en je verdient je brood er mee kun je gewoon lid worden.luc schreef:Hmmm NPS Lid hoe word je dat eigenlijk![]()
Zijn daar regels voor, of moet dan gewoon heel je huis vol staan met gouden dozen of zo
Maar dat was niet de vraag, ga je er heen?olle_griese schreef:Of je moet het al interessant vinden om aan iedereen het pasje te laten zien.
Het enige echte voordeel is reparatie binnen 48 uur en indien niet mogelijk recht op leenapparatuur. Lid worden kan alleen als je kan aantonen dat fotografie je dagelijks werk is om je brood mee te verdienen. Verder moet je een bepaald aantal aan pro apperatuur hebben. Kijk op de website van Nikon bij NPS voor de voorwaarden.olle_griese schreef:Als je proffesioneel fotograaf bent en je verdient je brood er mee kun je gewoon lid worden.luc schreef:Hmmm NPS Lid hoe word je dat eigenlijk![]()
Ben je geen fotograaf kun je geen lid worden, zo simpel is het.
Maar om daar lid van te zijn is helemaal niet boeiend hoor, en je hebt er ook nog niks aan als je geen fotograaf bent.
Of je moet het al interessant vinden om aan iedereen het pasje te laten zien.
Over vooroordelen gesproken, zeg.George Fennes schreef:Lijkt een beetje op een eliteclubje![]()
Nee ik heb me nooit aangemeld en zou dat ook nooit doen![]()
Interessant doen naar de buitenwereld, heb ik niets mee.
Pasjes aan anderen laten zien, heb ik een hekel aan,
Groetjes George
In zo'n klein dorpje als waar jij woont heb je natuurlijk meer aan een Spar-pas...mikemix schreef:Trouwens, ik heb niet eens een AH pas, kun je nagaan en je kon het niet laten om op te scheppen dat jij er wel één hebt.
Halaas Patrick wij hebben in Bad Nieuweschans GEEN Spar, maar wel een CO-OPPatrick schreef:In zo'n klein dorpje als waar jij woont heb je natuurlijk meer aan een Spar-pas...mikemix schreef:Trouwens, ik heb niet eens een AH pas, kun je nagaan en je kon het niet laten om op te scheppen dat jij er wel één hebt.![]()
Ik heb dit draadje maar even verhuisd naar "komende evenementen". Lijkt me een betere plek.