Nikon 70-200 mm een groot prijsverschil
- JBD
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Nikon 70-200 mm een groot prijsverschil
Het is zover. Ik ben om! De 70-300mm lens wordt omgeruild voor de Nikon-70-200mm VR Normaal gesproken zou ik deze zonder meer bij Konijnenberg gekocht hebben, maar ik werd geattendeerd op de prijs bij Kamera Express. En dat is toch wel een groot verschil. Bij Konijnenberg wordt de lens voor €1599,= aangeboden, terwijl deze bij Kamera Express €1490,= kost. Dat is €109,= minder of te wel in ouderwetse guldens: fl. 239.80 Dat scheelt een slok op een borrel. Ik heb foto Konijnenberg op het prijsverschil geattendeerd. De verkoper kon er (logisch) niet veel mee. Ik heb wel gezegd, geef het door, want ik ga eigenlijk liever naar den Ham, waar ik al mijn spullen koop.
Re: Nikon 70-200 mm een groot prijsverschil
Guldens bestaan niet meer.
Zelf zou ik het objectief bij Konijn hebben gekocht als je dat een prettiger gevoel geeft.
Ik bedoel; wat is het verschil op het totaalbedrag?
Beetje flauw om daar een verkoper mee lastig te vallen.
Zelf zou ik het objectief bij Konijn hebben gekocht als je dat een prettiger gevoel geeft.
Laatst gewijzigd door Weef op do mar 19 2009 10:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Wat wil je hier nu mee zeggen? Je kan hem ook via internet bestellen bij KE, en met guldens vergelijken vind ik zo'n rare vergelijking, die guldens komen nooit meer terug dus ermee vergelijken heeft geen zin.
Ik zou hem bij KE bestellen.
Ik zou hem bij KE bestellen.
http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Léon Obers
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
Ga je bij Calumet kijken, komt er nog eens € 100,- extra bij. Ga je die zaak dan ook weer bellen dat ze te duur zijn?Blacksheep schreef:Bij Konijnenberg wordt de lens voor €1599,= aangeboden, terwijl deze bij Kamera Express €1490,= kost.
http://www.calumetphoto.nl/ctl?ac.ui.pn ... /2.8G%20VR
Er zitten altijd verschillen, dat heb je met koelkasten, radio's, TV's ook als je de ene zaak bekijkt en de andere.
Was vroeger ook al zo.
Laatst gewijzigd door Léon Obers op do mar 19 2009 11:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Niks flauws aan toch? Nee heb je, ja kan je krijgen. Om nou je neus op te halen voor zo'n verschil, ook al is het op het totaalbedrag misschien relatief weinig (een redenering die je overigens naar de winkel toe zou kunnen omdraaien).Weef schreef:Guldens bestaan niet meer.
Als je graag in een bepaalde zaak koopt, maar de prijs ligt hoger dan die van een directe concurrent, dan vind ik het niet gek dat je daar over begint. Juist door de grote prijsspreiding weten wij dat het ene bedrijf kennelijk toch andere marges kan hanteren dan het andere.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Maar wat is nou de bedoeling om dat dan hier te posten? Ik zie hier eigenlijk geen meerwaarde van? Ga naar de MM en vraag de laagste prijsgarantie of stop met zeuren en koop hem bij Konijn.joepert schreef:Niks flauws aan toch? Nee heb je, ja kan je krijgen. Om nou je neus op te halen voor zo'n verschil, ook al is het op het totaalbedrag misschien relatief weinig (een redenering die je overigens naar de winkel toe zou kunnen omdraaien).Weef schreef:Guldens bestaan niet meer.
Als je graag in een bepaalde zaak koopt, maar de prijs ligt hoger dan die van een directe concurrent, dan vind ik het niet gek dat je daar over begint. Juist door de grote prijsspreiding weten wij dat het ene bedrijf kennelijk toch andere marges kan hanteren dan het andere.

- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Waarom zou ik hier geen melding van mogen maken? Voor het prijsverschil kan ik een UV filter kopen. En waarom is het flauw een verkoper lastig te vallen? Als ik dat objectief wil hebben, dan koop ik het toch wel, maar het is onzinnig om niets van het prijsverschil te zeggen. Ik kan mijn Euro maar 1x uitgeven en dan mag je best prijsbewust zijn dacht ik zo.Weef schreef:Guldens bestaan niet meer.
Wat is er mis met prijsvergelijk?
Zie 21
pagina's D300/700 in http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 20&t=10716
Zie 21

- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Nergens staat dat je verplicht bent dit topic te volgen. Of mag men alleen iets posten dat jou bevalt?Weef schreef:Wat een gezeur....
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Ik zou hem bij Konijnenberg halen, als je daar al je andere spullen ook hebt gekocht. Bij KE koop ik niks meer wat duurder is dan 500 euro. Goede service is ook wat waard.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Ieder zijn ding dan, want ik heb alleen maar goede ervaringen bij KEgongon schreef:Ik zou hem bij Konijnenberg halen, als je daar al je andere spullen ook hebt gekocht. Bij KE koop ik niks meer wat duurder is dan 500 euro. Goede service is ook wat waard.
- JBD
- Clublid
- Contacteer:
Daar ben ik het helemaal mee eens en ik heb alleen maar goede service bij Konijnenberg. Dus dat zal waarschijnlijk de doorslag geven. Niets ten nadele van KE want daar heb ik verder geen ervaring mee.gongon schreef:Ik zou hem bij Konijnenberg halen, als je daar al je andere spullen ook hebt gekocht. Bij KE koop ik niks meer wat duurder is dan 500 euro. Goede service is ook wat waard.
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
Dan heb je dus geboft.M.Oorthuis schreef:Ieder zijn ding dan, want ik heb alleen maar goede ervaringen bij KEgongon schreef:Ik zou hem bij Konijnenberg halen, als je daar al je andere spullen ook hebt gekocht. Bij KE koop ik niks meer wat duurder is dan 500 euro. Goede service is ook wat waard.
Groetjes Gonnie.
Of jij hebt een keer pech gehad.