Begin eens bij het begin van dit draadje, dan kom je er vanzelf achter!!! :mrgreen: :mrgreen:M.Oorthuis schreef:Even ontopic please ?
mike wat is er 25 maart?
NPS 25 maart
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: NPS 25 maart
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
aha, maar wel vreemd dat ik die niet heb gekregen, want ik ben ook NPS lid

http://www.oorthuisfotografie.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien niet meer...M.Oorthuis schreef:aha, maar wel vreemd dat ik die niet heb gekregen, want ik ben ook NPS lid![]()

Dan ben ik jarig!!!!!M.Oorthuis schreef:Even ontopic please ?
mike wat is er 25 maart?
Onderstaand een quote uit de NPS nieuwsbrief van de maand maart 2009.
"Nikon Society
Na een gezellige avond in Goor, Hof van Twente, en vanavond in Emmeloord, zijn wij met volle kracht aan het werk om een nieuwe ronde te plannen.
Voorlopige data:
18 Maart: Regio Zuid
25 Maart: Regio Utrecht
2 April: Den Haag / Groene Hart
NPS leden uit deze regio’s ontvangen binnenkort een uitnodiging van een mede NPS lid met details voor deze avonden. Het wordt zeker gezellig en leerzaam!"
Gewoon ff je email lezen en volgens mijn topografische basiskennis ligt Vlaardingen niet in de regio Utrecht!
Je zal vast wel een uitnodiging krijgen als de regio Den Haag / Groene Hart aan de beurt is.
Laatst gewijzigd door Harrie Gerrits op do mar 19 2009 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- olle_griese
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik ben nogal goed in "offtopic gaan"mikemix schreef:Maar dat was niet de vraag, ga je er heen?olle_griese schreef:Of je moet het al interessant vinden om aan iedereen het pasje te laten zien.

Nee, ik ga er niet heen.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends
- Fotofreak
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
T' zal wel aan mij liggen, maar ik lees een hele hoop kinnesinne..
Ik vind wijzer worden op het gebied van portret en auteursrechten WEL interessant en zal als 't ff mogelijk is wel gaan
Ik vind wijzer worden op het gebied van portret en auteursrechten WEL interessant en zal als 't ff mogelijk is wel gaan
vr gr Pim [Fotofreak ]
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/pimdik/" onclick="window.open(this.href);return false;
olle_griese schreef:Als je proffesioneel fotograaf bent en je verdient je brood er mee kun je gewoon lid worden.luc schreef:Hmmm NPS Lid hoe word je dat eigenlijk![]()
Zijn daar regels voor, of moet dan gewoon heel je huis vol staan met gouden dozen of zo
Ben je geen fotograaf kun je geen lid worden, zo simpel is het.
Maar om daar lid van te zijn is helemaal niet boeiend hoor, en je hebt er ook nog niks aan als je geen fotograaf bent.
Of je moet het al interessant vinden om aan iedereen het pasje te laten zien.
Nee laat maar, als ze niet minimaal elk jaar een lekkere BBQ geven met een paar kratten jupiler hoeft het voor mij niet zo zeg maar

Maar toch bedankt voor de informatie.
Luc
Tja. Eens.Fotofreak schreef:T' zal wel aan mij liggen, maar ik lees een hele hoop kinnesinne..
Lijkt mij ook interessant, maar ik zal vermoedelijk wel nooit voor lidmaatschap in aanmerking komenFotofreak schreef:T' zal wel aan mij liggen, maar ik lees een hele hoop kinnesinne..

Aan je foto's zal het niet liggen, aan je gear ook niet.joepert schreef: Lijkt mij ook interessant, maar ik zal vermoedelijk wel nooit voor lidmaatschap in aanmerking komen
Misschien een aparte BV voor het fotografische deel van je werk in de Mike Holding plaatsen ?

- Cees
- Forumlid
Marco schreef:Aan je foto's zal het niet liggen, aan je gear ook niet.joepert schreef: Lijkt mij ook interessant, maar ik zal vermoedelijk wel nooit voor lidmaatschap in aanmerking komen
Misschien een aparte BV voor het fotografische deel van je werk in de Mike Holding plaatsen ?

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
Jawel ik kan namelijk ook gewoon nog inloggen en heb pas nog gebruik gemaakt van 1van hun services.yoyo schreef:Misschien niet meer...M.Oorthuis schreef:aha, maar wel vreemd dat ik die niet heb gekregen, want ik ben ook NPS lid![]()
Martijn, hier vind je je antwoord.Harrie Gerrits schreef:Dan ben ik jarig!!!!!M.Oorthuis schreef:Even ontopic please ?
mike wat is er 25 maart?
"Nikon Society
Na een gezellige avond in Goor, Hof van Twente, en vanavond in Emmeloord, zijn wij met volle kracht aan het werk om een nieuwe ronde te plannen.
Voorlopige data:
NPS leden uit deze regio’s ontvangen binnenkort een uitnodiging van een mede NPS lid met details voor deze avonden. Het wordt zeker gezellig en leerzaam!"
Gewoon ff je email lezen en volgens mijn topografische basiskennis ligt Vlaardingen niet in de regio Utrecht!
Je zal vast wel een uitnodiging krijgen als de regio Den Haag / Groene Hart aan de beurt is.
Foutje, ik dacht dat Mike dat zei. Ik ben ook nog geen ervaren fulltime forumlezer :mrgreen:chip54 schreef:Marco schreef:Aan je foto's zal het niet liggen, aan je gear ook niet.joepert schreef: Lijkt mij ook interessant, maar ik zal vermoedelijk wel nooit voor lidmaatschap in aanmerking komen
![]()
![]()
- M.Oorthuis
- Forumlid
- Contacteer:
mikemix schreef:Martijn, hier vind je je antwoord.Harrie Gerrits schreef:Dan ben ik jarig!!!!!M.Oorthuis schreef:Even ontopic please ?
mike wat is er 25 maart?
"Nikon Society
Voorlopige data:
Kijk hehe eindelijk een antwoord, ik heb er overheen gelezen