Bericht
door Jolanda » zo mar 22 2009 11:21 am
Bedankt lieve mensen voor de leuke reactie op mijn foto.
Af en toe bedenk ik wel dat het voor julie (lezers van het forum) een wellicht 'afgezaagd' onderwerp wordt door foto's te plaatsen van de Havens en omgeving van Antwerpen. Maar het blijft nou eenmaal een ontzettend mooie omgeving. Gisteravond was werkelijk een mooie donkerrode zonsondergang en het blauwe uurtje duurde in ieder geval al minimaal 20 minuten. Wel hebben Gino en ik al een paar keer gemerkt dat er weinig tot geen schepen meer aangemeerd liggen in de haven en dat er veel hekken en slagbomen zijn bijgeplaatst. We wilden gisteren nog even het Marshalldok inrijden, maar we reden op een portiershokje met slagboom. Omdat we zo konden zien dat er geen schepen lagen, en we inmiddels aardig honger hadden, hebben we ons niet gemeld en zijn niet verder gegaan.
Tevens hebben we voor ons zelf ook wel vastgesteld dat we de meeste mooie plekjes in de havens nu wel gezien hebben. Dus we gaan ons orienteren op nieuwe uitdagingen, zeker nu de avonden weer gaan lengen. Op ons verlanglijstje staan in ieder geval Brugge en Gent, ook 's avonds, Fort Breendonk en de 'gewone' (en ook 'ongewone' ) stadsfotografie in Antwerpen.
Ik heb nog niet alle foto's van mijn kaartje bekeken, maar als het de moeite waard is en er is interesse, dan maak ik nog wel een apart draadje aan.
Jolanda (aka Digi-Jo)
click voor mijn foto's op flickr.