Ze wil graag weten wat er aan de foto's beter kan.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Allereerst bedankt voor de reactie.Léon Obers schreef:Jammer dat ik het moet zeggen, maar ik vind de verlichting erg slecht. Tezamen met een niet neutrale witbalans geeft dat bovendien een zeer slechte materiaaluitdrukking. Je kunt niet zien waaruit het materiaal is opgebouwd. Daar verkoopt je vrouw geen sieraden op. Het is niet "lekker genoeg" gepresenteerd. Die plastic ringhoudertjes doen ook afbreuk.
Die tweede ring is dat zilver of keramiek? In het slechtste geval omdat je geen verhoudingen ziet met bestaande menselijke vormen zou het ook een betonnen ring kunnen zijn die is geglazuurd (voor de kleur die het nu als uitstraling lijkt te hebben).
Die sterke uitvergrotingen kunnen ook averechts werken bij de minste en geringste grofheid in de afwerking. Met alle respect, maar als ik naar zo'n beschadigd oogje kijk aan de linker onderkant van die hanger met kat, en de schuurstrepen van het rechter onderste oogje, de grofheid hoe de bolletjes om de ovaal van die flamenco hanger aan de onderkant bij elkaar aansluiten (met tevens slechte vorm en beschadiging lijkt het wel), zou ik in de schoenen van een potentiële klant meteen de neiging hebben om maar eens bij een ander adres sieraden te gaan bekijken. Die grofheid is kenmerkend voor alle sieraden die getoond worden. Alleen bij die tweede ring is het functioneel en daarom bij die ring prima. (Echter lijkt me die braam aan de binnen-achterkant niet prettig om een vinger zitten).
Maar misschien als je de ringen minder uitvergroot ziet, dat het allemaal reuze meevalt. Dat laat je alleen niet zien.
Wat bedoel je precies met een satijnen lampje.MarileenK schreef:Waarom schaf je niet een mooi 'satijnen' lapje aan in een mooie kleur. Inderdaad iets wat luxe uitstraalt. Beetje koningsblauw ofzo? En gebruik je dat als achtergrond
Of zelf heb ik een soort onderzetter met een kleine reflectie in wit en zwart, ook erg mooi.
Een satijnen lapje. Niet lampjethe collector schreef:Wat bedoel je precies met een satijnen lampje.MarileenK schreef:Waarom schaf je niet een mooi 'satijnen' lapje aan in een mooie kleur. Inderdaad iets wat luxe uitstraalt. Beetje koningsblauw ofzo? En gebruik je dat als achtergrond
Of zelf heb ik een soort onderzetter met een kleine reflectie in wit en zwart, ook erg mooi.
Hoi P.BlaBla schreef:Hoi T & L,
Volgens mij hebben diafragma-waarden van f29 en f45 niet zo veel zin... maar ik ben geen macro-fotograaf en weet dus niet of dat ook voor jouw objectief op gaat. Ik heb alleen maar ergens gelezen dat bij veel objectieven de prestaties sterk verslechteren bij diafragma-waarden boven f16 of zo.
Ik zou dus gewoon op f11 of zo proberen, zo groot zij die ringen nu ook weer niet en de maximale scherpte moet meestal toch op de "bovenkant" liggen.
Groet, P.