Excuse, shoot is idd in Horst gehouden….eerdere shoot die dag was in Bergen.
Mijn 206 staat er niet tussen….snif….ze mocht niet meedoen, ze was nog te smerig!, baasje had haar niet gewassen.
(nb. Ik was een van de fotografen van die dag, en andere hebben vele mooiere gepimpte 206’jes die voor de promoflyer in aanmerking kwamen, dus weinig noodzaak om haar koste wat kost schoon te krijgen, kost me weer een dag)
Serie heb ik gebruikt om te kijken of er wat bijzondere (bewerkte) foto’s uit te toveren waren en om eens wat anders te verzinnen.
Andere jongens waren ook foto’s aan het maken en ja, daar komen ook mooie uit, alleen je wilt natuurlijk altijd een beetje bijzonder blijven en iets nieuws presenteren….
Nadeel van parkeergarages is dat er enkele wagens bij zijn die dus ‘drempelgevoelig’zijn. D.w.z. die liggen zo laag tegen de vloer dat ze bij de minste of geringste helling al problemen hebben. Dus die kunnen niet naar binnen.
Maar ik vind deze huidige achtergrond ook wat druk en rommelige (behalve bij #8, lijkt een bijna verwoeste omgeving…), een abstracte achtergrond zou in dit geval beter zijn geweest.
Mischien binnenkort nog wat uit Bergen....