Kasteel Durbuy

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Kasteel Durbuy

Bericht door ArendV » ma mar 23 2009 11:06 pm

Afbeelding

Omstandigheden waren niet ideaal met de zon recht van voren, maar wilde het kruisbeeld op de brug en kasteel op één foto, door de zon achter het kruisbeeld te "houden" toch nog een redelijk resultaat (met wat nabewerking).
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

Ree
Forumlid
Forumlid

Re: Kasteel Durbuy

Bericht door Ree » di mar 24 2009 8:14 am

De zon achter het beeld houden is prima gelukt, grappig effect ook zo dat kruisbeeld met een backlight....

Wel vraag ik me af hoe lang het nog duurt voordat het kasteel van de berg naar beneden schuift.... ;-)
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063

Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ArendV » di mar 24 2009 6:13 pm

Bedankt voor je reactie Ree.
Door het extreme standpunt van waaruit de foto is genomen is het perspectief niet meer normaal te corrigeren (ook niet met PT lens), maar zelf vind ik dit wel grappig.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

jupilleke

Bericht door jupilleke » wo mar 25 2009 11:01 am

Mooie opname. als ik me goed kan herinneren, hanger er daar vrij veel electriciteits- en telefoondraden. Heb je een plaatsje gevonden waar je deze niet ziet, of heb je ze (heel goed dan) weggepoetst?

greetz

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ArendV » wo mar 25 2009 6:20 pm

jupilleke schreef:Mooie opname. als ik me goed kan herinneren, hanger er daar vrij veel electriciteits- en telefoondraden. Heb je een plaatsje gevonden waar je deze niet ziet, of heb je ze (heel goed dan) weggepoetst?
greetz
Bedankt ! Er zijn inderdaad nogal wat bovengrondse draden, maar door het gekozen standpunt kwamen ze niet in beeld.
Groeten - Arend / flickr

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”