1.

2.

3.

4.

TRP schreef:Foto 2 en 3 vind ik erg prettig kijken
Snah schreef:Heb de indruk scherpte te missen, in nr 2, 3.
Bij nr 3 lijk je scherp gesteld te hebben op de voorgrond berk; ik zou voor de achtergrond gekozen hebben.
Smaken verschillen. Bij nr. 3 heb ik bewust scherpgesteld op de boom op de voorgrond en niet aangesneden.Jack the Slipper schreef:Bij nummer 3 staat de boom links wat vreemd in beeld. Beter was het geweest, in de compositie, om de boom exact aan te snijden op de linkerrand, dan is het een kader in de foto ...
Ik neem liever iets meer op de foto en kan daarom nu nog kijken wat croppen met nr. 2 en 3 doet.Jack the Slipper schreef:Nummer 2 had ik iets meer naar links genomen zodat rechts alleen fietspad te zien zou zijn. Nu zie je net een stukje gras en dat maakt het wat rommelig.
Zo mooi zelfs; voor het 2e achtereenvolgende jaar met het gezin een abo genomen. Gaan wanneer ik/we wil(len). Lekker fietsen/picknicken en de natuur in.Jack the Slipper schreef:Ook positief is het dat je zo weer een keertje terug kunt naar de HV en weer een dagje lekker foto's kunt gaan schieten. het is daar inderdaad erg mooi.
Links van de ingang van het Museonder (in het centrum) loopt een pad naar de Landschappentuin; alle typen landschappen van de Hoge Veluwe in het klein.Jack the Slipper schreef:Waar is nummer 3 eigenlijk gemaakt?
Dank!mikemix schreef:Hele fraaie composities.
Hier en daar mis echter wat scherpte, met name foto 2, in dit geval loopt het spaak met je onderschrift.
Ik denk dus dat je hier je voordeel had gedaan met lichtsterk glas.