Peter, volgens mij betreft dat alleen maar afspelen van handelingen en niet zelf opnemen ...PeterG schreef:Skippy,
Snel opwaarderen naar versie 7. Die kent wel "handelingen".
Zie Computer Totaal april 2009.
Jouw singleshot van de week - max. 1 per week [verzamel]
-
- Moderator
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Jouw singleshot van de week [VERZAMEL] max. 1 per week
Nog even geduld en het is weer lente en zomer. 

Laatst gewijzigd door GdP op do mar 26 2009 12:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
@GdP-> Een weinig boeiende foto Gerrit, heeft de lantaarnpaal nog een functie in deze foto?GdP schreef:Nog even geduld en het is weer lente en zomer.
Wilde deze reiger op de plaat vastleggen, en tja... daar ging ie....
Compositie niet ok, scherpte niet op de goede plek... toch vind ik het een aardige foto....

Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Zoals mijn Nikon thuis klikt... klikt hij overal....
Als ongeveer alles aan de foto mislukt is, waarom plaats je hem dan?Ree schreef:@GdP-> Een weinig boeiende foto Gerrit, heeft de lantaarnpaal nog een functie in deze foto?GdP schreef:Nog even geduld en het is weer lente en zomer.
Wilde deze reiger op de plaat vastleggen, en tja... daar ging ie....
Compositie niet ok, scherpte niet op de goede plek... toch vind ik het een aardige foto....
Waarom? dat zeg ik toch in mijn post? ff lezen Gerrit...GdP schreef:Als ongeveer alles aan de foto mislukt is, waarom plaats je hem dan?
Ik ben in ieder geval niet zo flauw om bij een reactie op één of meer van mijn foto's de foto weg te halen..... Wie de schoen past trekke hem aan.....
Verdien wat bij met je mooiste foto's: http://submit.shutterstock.com/?ref=184063
Ree schreef:Waarom? dat zeg ik toch in mijn post? ff lezen Gerrit...GdP schreef:Als ongeveer alles aan de foto mislukt is, waarom plaats je hem dan?
Ik ben in ieder geval niet zo flauw om bij een reactie op één of meer van mijn foto's de foto weg te halen..... Wie de schoen past trekke hem aan.....
Kritiek op mijn foto’s kan ik best hebben, als het maar opbouwend is. Maar als er direct al zeer negatief op wordt gereageerd haal ik ze weg.
Het is ook de bedoeling van dit forum dat we elkaar helpen het fotograferen te verbeteren en niet gelijk met kritiek elkaar de grond in te boren.
Tja dan kan je dus niet tegen kritiek......GdP schreef:Ree schreef:Waarom? dat zeg ik toch in mijn post? ff lezen Gerrit...GdP schreef:Als ongeveer alles aan de foto mislukt is, waarom plaats je hem dan?
Kritiek op mijn foto’s kan ik best hebben, als het maar opbouwend is. Maar als er direct al zeer negatief op wordt gereageerd haal ik ze weg.
Het is ook de bedoeling van dit forum dat we elkaar helpen het fotograferen te verbeteren en niet gelijk met kritiek elkaar de grond in te boren.
De grond in boren heb ik nog niet gezien... waar is dit aan de hand dan?
Wat is er overigens opbouwend aan jou reactie op mijn hier geplaatste foto dan?
Gerrit, je kan niet tegen kritiek.
Geeft niet. Maar wat heeft het voor zin om opbouwende kritiek te geven met dit soort reacties?
Zet die foto gewoon weer neer, doen we het eens over. Ben ik benieuwd wie zich laat kennen.
Geeft niet. Maar wat heeft het voor zin om opbouwende kritiek te geven met dit soort reacties?
Zet die foto gewoon weer neer, doen we het eens over. Ben ik benieuwd wie zich laat kennen.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik denk altijd dat ik het meeste leer van negatieve commentaren. Al ligt het er natuurlijk wel een beetje aan wie het geeft; ik neem mensen die er zelf niet zo veel van brouwen natuurlijk wat minder serieus wat dat betreft...
Mooi Skippy, heerlijke zwartwit plaat. Eigenlijk zou dit een mooie afdruk op barietpapier moeten zijn!!Skippy schreef:Voigtländer 20mm 3.5, z/w omzetting Nik Silver Efex Pro.
Heeft Gerrit dan een foto weggehaald? Ik snapte deze discussie niet, maar nu wordt het mij duidelijk.mikemix schreef:Gerrit, je kan niet tegen kritiek.
Gemaakt met twee flitsers. Eén in een paraplu, en de andere tegen het plafond.
Ik ben op zoek naar een goede belichting voor meer detail foto's.

Het vuiltje zit op de tafel.
Ik ben op zoek naar een goede belichting voor meer detail foto's.

Het vuiltje zit op de tafel.

Kan je een foto schieten waar de camera én de flitsers zichtbaar zijn?
mikemix schreef:Kan je een foto schieten waar de camera én de flitsers zichtbaar zijn?

- Jaco1
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Er komt gelukkig weer wat kleur hier en daar aan de bomen.