1: boven de wolken schijnt steeds de zon, dus altijd mooi zicht op de zonsopgang:
2: bij aankomst een taxi zien te versieren, links bovenaan is er blijkbaar nog iemand aan het werk, een überstreber

3: overdag een heel ander zicht, brommers en brommers en brommers en....... brommers
4: zo veel moto's en brommers, dat kan niet gezond zijn. Zelfs met maskertjes blijven ze modieus
5: Aan de rand van de stad ziet alles er net iets minder goed uit
6: Maar als je je omdraait, krijgt het wel iets romantisch. Hoewel ik betwijfel of de mensen die daar wonen het ook zo bekijken
7: Terug downtown, een bezoekje aan "Taipei 101" mag zeker niet ontbreken, zo ziet ie er uit langs buiten
Eén dag bewolking gehad, uiteraard net op de dag dat 101 op de planning stond
8a: binnenin hebben we onderaan een must voor de shoppende dames, het shoppingcenter
8b: En boven hangt het gouden ei, een tegengewicht van een kleine 660 ton, om het schommelen van de toren tegen te gaan
9: De volgende dagen tijd voor wat cultuur, Het national museum
10: Memorial Park
11: kijken mag, aankomen niet, het is een echte

12: eten op straat, net als de locals, altijd leuk als je niet weet wat je gaat krijgen

13: Het was niet slecht, maar vraag me niet wat ik gegeten heb
14: niet naar huis alvorens de "Electronics side" te bezoeken. Als je hier niets kan vinden, vind je het nergens
Sorry als het wat te lang geworden is, als ik nog wat tijd vind, prepareer ik een part II
Greetz