Bedankt voor de link.
Is overigens midden in het gebied waar wij ook wel eens ronddwalen.
Maar dat is inderdaad een afgesloten terrein waar je niet op geraakt zonder toestemming.
Groeten, Gino

Zal je goed staan, zo'n gele CalimeroJolanda schreef:Bedankt voor de google-map Mike.
Even ingeladen in Flickr en rondom naar foto's laten zoeken. Lachen want er kwamen ongeveer 10 foto's uit........ waarvan 9 van mezelf!
Wij fladderen precies om dit terrein heen en inderdaad kan je van daaruit Doel mooi zien liggen.
Als je deze kant op komt, even een belletje geven. Ik ga in ieder geval graag mee.
Jolanda
GinoNikon Gino schreef:Had al begrepen dat het daar kaai 242 heet van Henri (hvds) maar weet niet waar kaai 242 is.
Weet wel dat er bij Stabroek ook een container terminal is en vraag me af of dat dan dezelfde is als kaai 242, snap je.
Hoor het graag.
Groeten, Gino
Knors schreef:Mooie serie Michael,
Kom voor mijn werk zelf dagelijks wel in een of andere haven maar jij laat me steeds weer meer dingen zien.
Ik denk dan weleens verr.. waarom heb ik dat nu niet gezien. Vermoedelijk om dat jouw werk fotografie is en dat van mij de scheepvaart.
Nee, ooit wel bij de Kon. Marine als dienstplichtige, maar ik kom nu als schade-expert (scheeps verzekeringen) vaak aan boord van binnenvaart- en zeeschepen. Al jouw foto's zijn beelden waar ik dus bijna dagelijks aan voorbij loop zonder dat ik ze zelf op de plaat vast leg.mikemix schreef:Jij vaart beroepsmatig?
Knors schreef:[quote="mikemixJij vaart beroepsmatig?
Leuk te lezen dat het LX3 draad inspirerend werkt.Knors schreef: Nee, ooit wel bij de Kon. Marine als dienstplichtige, maar ik kom nu als schade-expert (scheeps verzekeringen) vaak aan boord van binnenvaart- en zeeschepen. Al jouw foto's zijn beelden waar ik dus bijna dagelijks aan voorbij loop zonder dat ik ze zelf op de plaat vast leg.
In theorie zou dat kunnen omdat ik altijd een compact camera bij me draag. Daarbij mis ik vaak een stukje groothoek; vandaar ook mijn grote belangstelling voor jouw lumix lx3 draadje.